Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Dr hab. Urszula Doliwa laureatką Nagrody im. dr. Karola Jakubowicza

Cztery publikacje o mediach i demokracji zostały nominowane do tegorocznej edycji Nagrody im. dr. Karola Jakubowicza afiliowanej przy Polskim Towarzystwie Komunikacji Społecznej. Nagrodę otrzymała dr hab. Urszula Doliwa, prof. UWM, za monografię pt. The Pirate Waves. Polish Private Radio Broadcasting in the Period of Transformation 1989-1995 (Peter Lang 2022). Kapituła Nagrody dokonała oceny publikacji zgłoszonych do tegorocznej edycji konkursu…

MÓWI NAUKA

Projekt “Mówi Nauka” realizowany przez Fundację w ramach programu “Społeczna odpowiedzialność nauki” został dofinansowany przez Ministerstwo Edukacji i Nauki. Zapraszamy Państwa na cykl audycji o tematyce naukowej. Lista tematów oraz linki do odsłuchu znajdują się w zakładce Mówi nauka Audycje dostępne są także do odsłuchu na stronie Akademickiego Radia Kampus https://radiokampus.fm/podcasty-video/nauka/

Sprawozdania z Net_Smolna#2021 – cyklu warsztatów dla przedsiębiorców MŚP

Projekt organizowany był przez Fundację na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego i finansowany przez m. st. Warszawa. Skuteczna strategia rozwoju firmy  Zakończyły się pierwsze warsztaty „Skuteczna strategia rozwoju firmy”, organizowane przez Fundację na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego w ramach projektu Net_Smolna#2021. Było to szkolenie dla przedsiębiorców sektora MŚP, którego celem było zdobycie i poszerzenie wiedzy dot. wzrostu świadomości planowania…

Warsztaty Dziennikarskie Media Plus

Uczestnicy poznają zagadnienia związane między innymi z redagowaniem tekstów, specyfiką dziennikarstwa internetowego, promocją tekstów w mediach społecznościowych oraz SEO.

Zakończyliśmy cykl szkoleń w ramach projektu #Workshop_Smolna

Zakończyło się dziesiąte szkolenie #Workshop_Smolna W ubiegły piątek, 16 listopada, odbyło się szkolenie „Kampanie AdWords”, ostatnie warsztaty w ramach projektu #Workshop_Smolna. Celem szkolenia było zdobycie wiedzy na temat najważniejszych możliwości Google AdWords oraz nabycie umiejętności umożliwiających przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej Google AdWords dla potrzeb swojej firmy. Wpłynęły 93 zgłoszenia, zakwalifikowane zostały 43 osoby. Ankiety ewaluacyjne…

Radio Wolna Europa na celowniku władz PRL

O tym, co chciała przemilczeć władza w Polsce, głośno i wyraźnie mówiono w Radiu Wolna Europa. Informacje, które polskie i radzieckie media podsyłały Polakom, były najczęściej zafałszowane i ubarwione propagandowymi hasłami, z którymi nie można było polemizować, a tym bardziej się spierać. W tej całej medialnej rzeczywistości RWE stanowiła azymut, biegun rzetelnych i uczciwych informacji,…