Redagowanie stron internetowych (online)
Program: Wprowadzenie Nasz czytelnik Różne typy tekstów internetowych i zasady ich tworzenia: Różne style pisania tekstów Elementy storytellingu Narzędzia internetowego […]
Program: Wprowadzenie Nasz czytelnik Różne typy tekstów internetowych i zasady ich tworzenia: Różne style pisania tekstów Elementy storytellingu Narzędzia internetowego […]
To idealne szkolenie dla specjalistów IT, marketingu, e-commerce oraz osób zainteresowanych przyszłością technologii.
To idealne szkolenie dla osób, które chcą założyć i rozwijać własny blog, niezależnie od poziomu doświadczenia. Podczas kursu dowiesz się, jak efektywnie promować swój blog i budować bazę odbiorców.
Szkolenie dedykowane dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne sposoby tworzenia nowej marki.
To idealne szkolenie dla specjalistów IT, marketingu, e-commerce oraz osób zainteresowanych przyszłością technologii.
To idealne szkolenie dla osób chcących poznać reguły komunikacji wizualnej, z naciskiem na budowanie wizerunku marki.
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności związanych z przygotowywaniem i redagowaniem tekstów informacyjnych, urzędowych, opracowań, krótkich tekstów, uporządkowanie zasad
Szkolenie przybliżające w przystępny i praktyczny sposób podstawowe regulacje z zakresu prawa mediów, niezbędne zarówno w kontaktach z dziennikarzami, jak i przy redagowaniu prasy firmowej oraz strony internetowej. Uwzględnia najnowsze zmiany dotyczące autoryzacji wprowadzone ustawą z 27 października 2017 r.
Warsztaty mają na celu prezentację wybranych możliwości zastosowania nowych interaktywnych technologii w ramach procesu kształcenia (nauczania i uczenia się) użytkowników. Pod uwagę wzięte zostaną zarówno narzędzia i usługi należące do sieci drugiej generacji (np. blogi, podcasty, serwisy wiki, wybrane serwisy społecznościowe i typu mashup), jak i mobilne oprogramowanie wykorzystywane za pośrednictwem smartfonów i tabletów.
Szkolenie ma na celu prezentację możliwości wykorzystania wybranych narzędzi Web 2.0 oraz aplikacji mobilnych w celach edukacyjnych i naukowych. Pod uwagę zostaną wzięte zwłaszcza usługi sieciowe oferujące proste, szybkie i darmowe tworzenie takich dokumentów jak multimedialne prezentacje, infografiki, screencasty i screenshoty, ankiety oraz mapy myśli.