Prawo prasowe w praktyce (online)
Szkolenie Prawo prasowe w praktyce dostarczy praktycznej wiedzy na temat odpowiedzialności dziennikarzy, redaktorów i wydawców za naruszenie dóbr osobistych, oraz […]
Szkolenie Prawo prasowe w praktyce dostarczy praktycznej wiedzy na temat odpowiedzialności dziennikarzy, redaktorów i wydawców za naruszenie dóbr osobistych, oraz […]
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności związanych z przygotowywaniem i redagowaniem tekstów urzędowych i firmowych. Nabycie umiejętności profesjonalnego sporządzania oficjalnych tekstów oraz przypomnienie zasad poprawności językowej i obyczajowej obowiązujących w pismach urzędowych i firmowych.
Cel szkolenia: Przygotowanie do zmiany trybu pracy na online/pracy jako freelancer. Zakres szkolenia: Działanie i organizacja mediów online – podział
Celem warsztatu jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat e-biznesu oraz wspomagających go działań marketingowych.
Pierwszy webinar stanowi praktyczne przygotowanie do prowadzenia wystąpienia publicznego z wykorzystaniem najlepszych praktyk i różnorodnych technik prezentacji. Webinary prowadzone metodą warsztatową aktywizują uczestników i pozwalają zgłębić wiedzę w praktyczny sposób.
Celem szkolenia jest praktyczne przygotowanie uczestników do prowadzenia działań promocyjnych w mediach społecznościowych.
Szkolenie przybliżające w przystępny i praktyczny sposób podstawowe regulacje z zakresu prawa mediów, niezbędne zarówno w kontaktach z dziennikarzami, jak i przy redagowaniu prasy firmowej oraz strony internetowej. Uwzględnia najnowsze zmiany dotyczące autoryzacji wprowadzone ustawą z 27 października 2017 r.
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności związanych z przygotowywaniem i redagowaniem pism urzędowych, odpowiedzi na reklamacje, uporządkowanie zasad redagowania i przypomnienie zasad poprawności językowej i obyczajowej obowiązujących w pismach.
Warsztaty adresowane są do słuchaczy, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności praktyczne w zakresie korekty językowej. Szkolenie skierowane jest do redaktorów wydawnictw, osób piszących komunikaty prasowe, newslettery, redagujących strony internetowe oraz wiadomości do Internetu, pracowników działów HR, promocji, rzeczników prasowych oraz wszystkie osoby prowadzące korespondencję biurową.
Wyjaśnienie możliwości, jakie daje stosowanie Kodeksu postępowania administracyjnego zarówno dla organu, jak i dla stron.