Redagowanie pism urzędowych i firmowych (online)

Termin

2024-06-12

Prowadzący szkolenie

Agnieszka Marzęda

Czas trwania

1 dzień/6 godzin akademickich

Telefon kontaktowy

+48 502 825 492

Email kontaktowy

fundacja@fsd.edu.pl, szkolenia@fsd.edu.pl

Koszt

640 zł obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat

Gwarantujemy

  • najlepszych trenerów
  • miesięczne konsultacje z trenerem po szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikat
  • lunch, przerwa kawowa

Cel szkolenia:

Przygotowanie do zmiany trybu pracy na online/pracy jako freelancer.

Zakres szkolenia:

 Działanie i organizacja mediów online – podział mediów, rola w społeczeństwie,
oddziaływanie mediów, struktura i tryb pracy redakcji, prestiż zawodu dziennikarza, procesy
redakcyjne, prawo prasowe, media i PR 24h na dobę, kreowanie newsów,
 Zmiana w kontaktach z PR managerami – skuteczne formy komunikowania, budowanie relacji
służbowych i prywatnych, zasady współpracy, monitoring mediów, PR vs. reklama vs.
propaganda, przekazywanie informacji prasowych, media online vs. PR tradycyjny
 Narzędzia i aplikacje – wizualizacja danych, infografiki, specyfikacje techniczne, copywriting,
aplikacje do współpracy i generowania dodatkowych przychodów
 Internetowe biura prasowe – rodzaje i funkcje press roomów, biuletyny, newslettery, mailing,
zewnętrze źródła informacji prasowych, bazy mediów, kontakty do PR managerów, wirtualne
biura prasowe,
 Social media narzędziem pracy dziennikarzy – Specyfika i cechy social mediów, podwójna rola
mediów społecznościowych, redakcje internetowe, agencje social mediowe, współpraca z
influencerami, rodzaje współpracy, budowanie zasięgów, freelancer / bloger / dziennikarz –
gdzie jest granica?
 Planowanie mediów w kampaniach reklamowych – procesy planowania mediów, reklama
natywna, materiały redakcyjne i storytelling, analiza mediów i publikacji, współpraca nie
tylko reklamowa, patronaty medialne, współpraca z agencjami, promocja w sieci
 Publikacje – schematy konstruowania skutecznych publikacji, struktura i najczęstsze błędy,
klikalne tytuły i wciągające leady, zasady redagowania tekstów i poprawności językowej, style
informacji, wykorzystanie informacji prasowych w procesie komunikacji, spam prasowy,
pozycjonowanie, perspektywa PR i agencji prasowych, budowa własnego bloga lub portalu
informacyjnego
 Etyka dziennikarzy i managerów public relations – standardy i kodeksy, dekalogi, trudności
obydwu zawodów, czarny PR, dziennikarz-PR w jednym, stowarzyszenia branżowe,
zagrożenia dla media relations, dylematy etyczne, prezenty, dobre maniery, etyka w biznesie

Trener

Informacje

Masz pytania?

Masz pytania?
Chcesz wiedzieć więcej?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

(22) 55 23 924

email: fundacja@fsd.edu.pl

Wszyscy uczestnicy, których szkolenie jest finansowane ze środków publicznych lub ze środków europejskich – zgodnie z treścią art. 43 ust.1 pkt.29 lit.c ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku VAT, proszeni są o dostarczenie stosownego oświadczenia (bądź przesłanie skanu na adres e-mail).

Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania miejsc, tylko na formularzu zgłoszeniowym. Wpłaty należy dokonywać w terminie 7 dni przed szkoleniem na konto bankowe: Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego 73 1160 2202 0000 0000 3601 7724. Fundacja pobiera opłatę administracyjną w wysokości 20 proc. wartości kursu w przypadku rezygnacji na 5 dni przed szkoleniem. Wysłanie zgłoszenia jest jednoczesną akceptacją tych zasad i podstawą do wystawienia rachunku.

Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia. Więcej informacji: tel. 0 502 825 492. Warsztaty kończą się uzyskaniem certyfikatu.

Formularz zgłoszeniowy

Scroll to Top