Podstawowe informacje: Wymiar praktyczny: Trener: dr Agnieszka Marzęda – dr nauk społecznych, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (ISNS UW i IFiS PAN). Prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, a także kursy na Uniwersytecie Otwartym UW….
E-commerce w praktyce (online)
Celem warsztatu jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat e-biznesu oraz wspomagających go działań marketingowych.
Crisis communications (online)
Every organization needs to plan how to communicate internally and externally in the event of a crisis. This training includes theory, workshop, and toolkit for RP executives C-level management and managers.
Redagowanie pism urzędowych i firmowych (online)
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności związanych z przygotowywaniem i redagowaniem tekstów urzędowych i firmowych. Nabycie umiejętności profesjonalnego sporządzania oficjalnych tekstów oraz przypomnienie zasad poprawności językowej i obyczajowej obowiązujących w pismach urzędowych i firmowych.
Redagowanie pism urzędowych i firmowych (online)
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności związanych z przygotowywaniem i redagowaniem tekstów urzędowych i firmowych. Nabycie umiejętności profesjonalnego sporządzania oficjalnych tekstów oraz przypomnienie zasad poprawności językowej i obyczajowej obowiązujących w pismach urzędowych i firmowych.
Pisanie tekstów z elementami budowania marki artysty – online
Szkolenie zawiera informacje na temat pracy dziennikarza online i pracy jako freelancer. Porusza temat działania i organizacji mediów online.