Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi (online)
” Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi?” (ang. Crisis Management) to proces planowania, koordynowania i kontrolowania działań mających na celu skuteczną reakcję na […]
” Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi?” (ang. Crisis Management) to proces planowania, koordynowania i kontrolowania działań mających na celu skuteczną reakcję na […]
Szkolenie Prawo prasowe w praktyce dostarczy praktycznej wiedzy na temat odpowiedzialności dziennikarzy, redaktorów i wydawców za naruszenie dóbr osobistych, oraz
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności związanych z przygotowywaniem i redagowaniem tekstów urzędowych i firmowych. Nabycie umiejętności profesjonalnego sporządzania oficjalnych tekstów oraz przypomnienie zasad poprawności językowej i obyczajowej obowiązujących w pismach urzędowych i firmowych.
Szkolenie zawiera informacje na temat pracy dziennikarza online i pracy jako freelancer. Porusza temat działania i organizacji mediów online.
Warsztaty adresowane są do słuchaczy, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności praktyczne w zakresie korekty językowej. Szkolenie skierowane jest do redaktorów wydawnictw, osób piszących komunikaty prasowe, newslettery, redagujących strony internetowe oraz wiadomości do Internetu, pracowników działów HR, promocji, rzeczników prasowych oraz wszystkie osoby prowadzące korespondencję biurową.
To idealne szkolenie dla specjalistów IT, marketingu, e-commerce oraz osób zainteresowanych przyszłością technologii.
Proponowane przez nas zajęcia to pierwszy krok do poprawy estetyki mówienia. Będziemy wspólnie uczyli się mówić
i czytać głośno tak, by było to interesujące. Celem zajęć jest przypomnienie prawideł poprawnej wymowy polskiej, opanowanie przez uczestników przeprowadzania podstawowych ćwiczeń z zakresu dykcji i ekspresji, rozwijanie umiejętności głośnego czytania.
Celem szkolenia jest pogłębienie umiejętności praktycznych z zakresu redakcji książek. Szkolenie skierowane jest do redaktorów, pracowników działów wydawniczych, do osób pracujących z tekstem. Program szkolenia obejmuje: redaktorską krytyczną analizę tekstu, porządki edytorskie, redakcję a korektę.
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów marketingu, komunikacji i PR oraz pozostałych działów przygotowujących biuletyny firmowe.