Cel warsztatu: dostarczenie podstawowej wiedzy na temat e-biznesu oraz wspomagających go działań marketingowych.
- e-Biznes, czyli jak zarabiać w internecie
- Podstawy prawne
- Modele, cele i strategie e-commerce’owe
- Wybór sklepu, rodzaje płatności, logistyka
- Narzędzia nowoczesnego e-marketingu, analiza i monitoring
- platformy aukcyjne, usługi online
- e-komunikacja z klientami, dziennikarzami, B2B
- e-marketing, e-PR, social media marketing
- SEM, SEO i remarketing
- Newsletter i e-mail marketing
Trenerka: dr Agnieszka Marzęda
Doktor nauk społecznych w obszarze nauki o mediach (WDIB UW). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (SNS UW i IFiS PAN). Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii marketingowych, działaniach reklamowych i promocyjnych, pracy z klientami, B2B i tworzeniu stron internetowych. Promotorka prac licencjackich.
Publishing manager, wpowadza na rynek polski książki wydawnictwa London Wall Publishing, współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Od ponad 20 lat zajmuje się organizacją eventów, a od 2000 r. wydaje magazyn motoryzacyjny AutoRok.
Wielka fanka designu samochodowego, nowych technologii, kursów i szkoleń online oraz e-marketingu. Współzałożycielka DesignForum, którego misją było promowanie młodych i utalentowanych Polaków w zagranicznych ośrodkach designu. Współzałożycielka i sekretarz Car of the Year Polska.