Program szkolenia obejmuje:
- Tworzenie marki – pomysł, niezbędne dokumenty, nazwa, logo, misja, wizja i cele biznesowe, slogan firmowy, organizacja pracy oraz struktura firmy
- Biznesplan, analiza SWOT, segmentacja, analiza konkurencji, dystrybucja, komunikacja wewnętrzna
- Komunikacja wizualna – znaczenie kolorów i symboli, aplikacje do tworzenia grafiki, współpraca z agencjami
- Działania marketingowe – rodzaje, rola oraz funkcje poszczególnych działań, wskaźniki, marketing mix, analiza nietypowych sposobów promocji oraz kreowania wizerunku, PR, promocja
Chcesz stworzyć markę, która wyróżni się na rynku? Zapisz się na nasze szkolenie „Tworzenie i promocja nowej marki” i naucz się kluczowych strategii budowania silnej identyfikacji oraz efektywnej promocji!
Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia. Więcej informacji: tel. 502 825 492. Warsztaty kończą się uzyskaniem certyfikatu.