Redagowanie pism urzędowych i firmowych (online)

Termin

2022-12-09

Prowadzący szkolenie
Czas trwania

7 godzin akademickich

Telefon kontaktowy

+48 502 825 492

Email kontaktowy

fundacja@fsd.edu.pl, szkolenia@fsd.edu.pl

Koszt

620 zł

Gwarantujemy

  • najlepszych trenerów
  • miesięczne konsultacje z trenerem po szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikat
  • lunch, przerwa kawowa

Zapraszamy na szkolenie Redagowanie stron internetowych online 9 grudnia 2022.

Program:

Wprowadzenie

  • Specyfika odbioru tekstów internetowych
  • Optymalizacja treści pod wyszukiwarki – podstawy ważne dla piszących
  • Ogólne zasady tworzenia i redagowania tekstów do internetu

Nasz czytelnik

  • Dla kogo piszemy?
  • Charakteryzowanie odbiorcy tekstów
  • Jak się dowiedzieć, kto czyta nasze teksty?

Różne typy tekstów internetowych i zasady ich tworzenia:

  • artykuł na stronę www
    • notka na bloga
    • artykuł ekspercki
    • newsletter
    • teksty w mediach społecznościowych
    • teksty w reklamie internetowej,
    • strony docelowe (landing pages)
    • informacja prasowa i notka prasowa
    • teksty do mediów społecznościowych

Różne style pisania tekstów

  • Styl formalny i nieformalny
  • Rodzaj stylu a stosowany kanał komunikacji

Elementy storytellingu

  • Elementy storytellingu
    • Bohaterowie
    • Konflikt, czyli dzieje się!
    • Archetypy
  • Techniki narracyjne
    • Stosowanie części mowy
    • Stosowanie wybranych konstrukcji zdań
    • Figury językowe
    • Liczby
    • Inne przykłady
    • Mechanizmy psychologiczne

Narzędzia internetowego copywritera

  • System CMS (WordPress)
  • Sprawdzanie zrozumiałości tekstu (Jasnopis)
  • Dostosowanie tekstu pod kątem SEO (wtyczki systemów CMS)
  • Tworzenie materiałów graficznych (Canva, Infogram)

Jak sprawdzić, czy nasz tekst odniósł sukces?

  • Różne typy narzędzi mierzących internetową publiczność – analityka webowa, analityka social media, wewnętrzne narzędzia analityczne np. twórców newsletterów.
    • Najważniejsze wskaźniki sukcesu tekstu
    • Wybór najbardziej skutecznych kanałów dystrybucji

Metody:

  • Prezentacja
  • Przykłady z życia firm
  • Dyskusja
  • Filmy
  • Ćwiczenia grupowe i indywidualne

Prowadząca:

Anna Miotk – ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji. Certyfikat trenera uzyskała w Szkole Trenerów House of Skills. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations, komunikacji, social media.

Trener

Anna Miotk

Informacje

Masz pytania?

Masz pytania?
Chcesz wiedzieć więcej?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

(22) 55 23 924

email: fundacja@fsd.edu.pl

Wszyscy uczestnicy, których szkolenie jest finansowane ze środków publicznych lub ze środków europejskich – zgodnie z treścią art. 43 ust.1 pkt.29 lit.c ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku VAT, proszeni są o dostarczenie stosownego oświadczenia (bądź przesłanie skanu na adres e-mail).

Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania miejsc, tylko na formularzu zgłoszeniowym. Wpłaty należy dokonywać w terminie 7 dni przed szkoleniem na konto bankowe: Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego 73 1160 2202 0000 0000 3601 7724. Fundacja pobiera opłatę administracyjną w wysokości 20 proc. wartości kursu w przypadku rezygnacji na 5 dni przed szkoleniem. Wysłanie zgłoszenia jest jednoczesną akceptacją tych zasad i podstawą do wystawienia rachunku.

Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia. Więcej informacji: tel. 0 502 825 492. Warsztaty kończą się uzyskaniem certyfikatu.

Formularz zgłoszeniowy

Scroll to Top