Blog internetowy
To idealne szkolenie dla osób, które chcą założyć i rozwijać własny blog, niezależnie od poziomu doświadczenia. Podczas kursu dowiesz się, jak efektywnie promować swój blog i budować bazę odbiorców.
To idealne szkolenie dla osób, które chcą założyć i rozwijać własny blog, niezależnie od poziomu doświadczenia. Podczas kursu dowiesz się, jak efektywnie promować swój blog i budować bazę odbiorców.
Szkolenie dedykowane dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne sposoby tworzenia nowej marki.
Proponowane przez nas zajęcia to pierwszy krok do poprawy estetyki mówienia. Będziemy wspólnie uczyli się mówić
i czytać głośno tak, by było to interesujące. Celem zajęć jest przypomnienie prawideł poprawnej wymowy polskiej, opanowanie przez uczestników przeprowadzania podstawowych ćwiczeń z zakresu dykcji i ekspresji, rozwijanie umiejętności głośnego czytania.
Marzysz o tym, aby wydać swoją książkę, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zapisz się na nasze szkolenia „Self-Publishing – jak wydać własną książkę”. Zdobądź praktyczną wiedzę, aby zrealizować swoje pisarskie ambicje. Nie czekaj, czas na Twój debiut!
To idealne szkolenie dla specjalistów IT, marketingu, e-commerce oraz osób zainteresowanych przyszłością technologii.
Celem szkolenia jest pogłębienie umiejętności praktycznych z zakresu redakcji książek. Szkolenie skierowane jest do redaktorów, pracowników działów wydawniczych, do osób pracujących z tekstem. Program szkolenia obejmuje: redaktorską krytyczną analizę tekstu, porządki edytorskie, redakcję a korektę.
To idealne szkolenie dla osób chcących poznać reguły komunikacji wizualnej, z naciskiem na budowanie wizerunku marki.
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności związanych z przygotowywaniem i redagowaniem tekstów informacyjnych, urzędowych, opracowań, krótkich tekstów, uporządkowanie zasad
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów marketingu, komunikacji i PR oraz pozostałych działów przygotowujących biuletyny firmowe.
Szkolenie przybliżające w przystępny i praktyczny sposób podstawowe regulacje z zakresu prawa mediów, niezbędne zarówno w kontaktach z dziennikarzami, jak i przy redagowaniu prasy firmowej oraz strony internetowej. Uwzględnia najnowsze zmiany dotyczące autoryzacji wprowadzone ustawą z 27 października 2017 r.