Powinny być pisane prostym językiem zrozumiałym dla odbiorców w różnym wieku i z różnym wykształceniem. W przypadku tekstów użytkowych forma tekstu nie jest wartością samą w sobie (nie pełni funkcji estetycznej), lecz powinna być podporządkowana jak najlepiej rozumianej czytelności tekstu – przystępności językowej tekstu…
Social media jako podstawa prowadzenia marketingu
Znaczenie portali społecznościowych, szczególnie Facebooka, Twittera i Google+ w ostatnich latach znacznie wzrosło, a obecnie towarzyszą nam praktycznie na każdym kroku. Pełnią one jednak dużo poważniejszą funkcję niż jedynie platformy do kontaktów towarzyskich. Jak zauważa magazyn Forbes, choć social media to dość nowy fenomenon, stanowi on coraz ważniejszy element marketingu firm i rozwoju bazy klientów…
Czym ryzykujesz, nie inwestując w rozwój swoich pracowników
Z najnowszych badań wynika, że 40 proc. pracowników, którym nie oferuje się w pracy możliwości szkolenia i rozwoju, opuszcza swoje stanowisko w przeciągu roku. Jako przyczynę odejścia z pracy głównie wymieniają brak możliwości rozwoju i zdobywania nowych umiejętności…
Zarządzanie sobą w czasie
Maile, spotkania, życie prywatne. Ciągły pośpiech, ciągłe pożary do ugaszenia. W jaki sposób żyć pełnią czasu, pracować pełnią życia, a jednocześnie mieć czas na spełnianie swoich pasji, czas dla bliskich i rodziny? Jedną z dróg do tego osiągnięcia jest efektywne zarządzanie sobą w czasie…
Fotoreportaż i fotodokument
Technologia cyfrowa a granice prawdomówności w fotoreportażu
Na tropie niewidzialnego
Fotografia w służbie nauki – jej narodziny przyjęto z wielkim zadowoleniem.