E-commerce w praktyce
Uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę na temat e-biznesu oraz wspomagających go działań marketingowych.
Uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę na temat e-biznesu oraz wspomagających go działań marketingowych.
Przedstawienie specyfiki zarządzania komunikacją w obliczu sytuacji kryzysowych. Działania zostaną omówione w dwóch aspektach: prewencyjnym oraz w realnym kryzysie.
Celem jest rozwijanie umiejętności komunikacyjnych potrzebnych do efektywnego i skutecznego prowadzenia działalności biznesowej oraz budowania relacji z klientami i współpracownikami.
Celem szkolenia “Budowanie marki osobistej w internecie” jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat personal brandingu oraz strategii promocyjnych w mediach online.
AI (sztuczna inteligencja) ChatBot GPT, Bard, Bing oraz dziesiątki nowych aplikacji i narzędzi zwiększających produktywność, pozwalających na automatyzację powtarzalnych zadań, personalizację treści i przewidywanie zachowań innych użytkowników internetu
AI (sztuczna inteligencja) ChatBot GPT, Bard, Bing oraz dziesiątki nowych aplikacji i narzędzi zwiększających produktywność, pozwalających na automatyzację powtarzalnych zadań, personalizację treści i przewidywanie zachowań innych użytkowników internetu
Celem szkolenia jest przedstawienie zasad konstruowania strategii komunikacji organizacji; przedstawienie współpracy z mediami instytucjonalnymi oraz przestrzeni online, w tym mediach społecznościowych.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami tworzenia i projektowania funkcjonalnych, estetycznych stron internetowych.
Celem dwudniowego szkolenia “Reklama i promocja w internecie” jest przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy na temat podstaw e-marketingu oraz strategii komunikacyjnych, marketingowych i reklamowych online.
Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych w działaniach PR, metod efektywnego budowania relacji z mediami oraz zdobycie wiedzy na temat sposobów promocji w mediach społecznościowych.