Budowanie marki osobistej w internecie

Termin

13.06.2024

Czas trwania

6 godzin

Ilość miejsc

25

Telefon kontaktowy

+48 502 825 492

Email kontaktowy

fundacja@fsd.edu.pl, szkolenia@fsd.edu.pl

Trener

Agnieszka Marzęda

Dr nauk społecznych, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Trener Google News Initiative, prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, jak również zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie SWPS oraz WSB Merito. Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii komunikacyjnych i marketingowych, e-commerce oraz działaniach wspomagających e-biznes.

Bezpłatne warsztaty dla osób przedsiębiorczych z sektora MŚP

Projekt finansowany przez m.st. Warszawa

Zapraszamy na bezpłatne warsztaty stacjonarne NET_SMOLNA#2024 dla osób przedsiębiorczych z sektora MŚP. Celem projektu jest zainicjowanie kontaktów biznesowych pomiędzy przedsiębiorcami, wymiana doświadczeń i zdobycie nowej wiedzy umożliwiającej skuteczny rozwój biznesu.

Spotkania odbywają się w siedzibie Centrum Przedsiębiorczości Smolna przy ulicy Smolnej 4.

Kliknij tutaj, aby zapisać się na szkolenie

Celem szkolenia “Budowanie marki osobistej w internecie” jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat personal brandingu oraz strategii promocyjnych w mediach online. Uczestnicy będą rozwijać umiejętności autoprezentacji, zarządzania czasem i emocjami, korzystając z technik panowania nad mową ciała i językiem. Ponadto, szkolenie ma na celu przygotowanie do skutecznej współpracy z mediami, blogerami oraz wykorzystania narzędzi marketingowych online, takich jak influencer marketing, blogging, SEO, SEM, Google Ads i kampanie w mediach społecznościowych.

• Personal branding, My, jako produkt marketingowy, który trzeba wypromować, działania i strategie promocyjne
• Autoprezentacja, osobowość vs. pewność siebie, odwaga i charyzma, zarządzanie czasem i zmianami
• Przygotowanie do rozmów, trudnych i stresujących spotkań, techniki panowania nad emocjami, odpowiedni język
• Wykorzystanie mowy ciała do podniesienia swojej atrakcyjności
• PR i media, czyli współpraca z dziennikarzami i blogerami
• Imprezy oraz wydarzenia, sponsoring
• Internetowe narzędzia marketingu, influencer marketing, blogging, SEO, SEM, Google Ads oraz kampanie informacyjne, promocyjne i reklamowe w mediach społecznościowych

Scroll to Top