Maria Bończyk
Logopeda i specjalista z zakresu techniki mowy. Współpracuje z TVP, prowadzi wykłady i szkolenia warsztatowe dla sędziów, prokuratorów, dziennikarzy i prezenterów […]
Logopeda i specjalista z zakresu techniki mowy. Współpracuje z TVP, prowadzi wykłady i szkolenia warsztatowe dla sędziów, prokuratorów, dziennikarzy i prezenterów […]
Redaktor naczelna Dwumiesięcznika Business Intelligence. Dziennikarka ekonomiczna, bankowiec, pedagog.
Od 2011 r. adiunkt w Instytucie Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych Uniwersytetu Warszawskiego w Zakładzie Historii, Teorii i Metodyki Bibliografii (obecnie w Katedrze Bibliografii i Dokumentacji). Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących wykorzystania nowych technologii w sferze kultury, edukacji i nauki.
Doktor nauk prawnych; pracownik Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Prawa i Administracji, od października 2016 r. Wydział Zarządzania UW.
Doradca, trener i konsultant. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje ekspertyzy i badania marketingowe. Opracowuje strategie public relations i marketingu. Przygotował kilkadziesiąt projektów takich jak: studia wykonalności, biznes plany, analizy rynku i konkurencji dla firm oraz banków.
Asystent w Katedrze Edytorstwa na Wydziale Humanistycznym UKSW – nauczyciel akademicki na specjalizacji edytorskiej filologii polskiej z zakresu edytorstwa współczesnego i
Pracę w branży internetowej zaczynała w 2007 r. od prowadzenia serwisów turystycznych w Gazeta.pl. Od 2010 r. szefowała zespołowi social
Językoznawca, badaczka pragmatyki językowej, etykiety językowej i retoryki mediów; pracownik Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, Zakładu Retoryki Dziennikarskiej. Autorka książek o językowej
Ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji. Certyfikat trenera uzyskała w Szkole Trenerów
Trener biznesu, wykładowca akademicki, specjalista w dziedzinie marketingu i public relations.