Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Warsztaty Dziennikarskie Media Plus 2022 

Ruszyła IV edycja warsztatów dziennikarskich Media Plus dla dziennikarzy polskich redakcji na Wschodzie, dofinansowanych ze środków Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w ramach konkursu „Polonia i Polacy za granicą 2022”

Dr hab. Urszula Doliwa laureatką Nagrody im. dr. Karola Jakubowicza

Cztery publikacje o mediach i demokracji zostały nominowane do tegorocznej edycji Nagrody im. dr. Karola Jakubowicza afiliowanej przy Polskim Towarzystwie Komunikacji Społecznej. Nagrodę otrzymała dr hab. Urszula Doliwa, prof. UWM, za monografię pt. The Pirate Waves. Polish Private Radio Broadcasting in the Period of Transformation 1989-1995 (Peter Lang 2022).

Zapraszamy na warsztaty dla przedsiębiorców w ramach programu Net_Smolna#2022

Zapraszamy na warsztaty NET_SMOLNA#2022 dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Celem
projektu jest zainicjowanie kontaktów biznesowych pomiędzy przedsiębiorcami, wymiana
doświadczeń i zdobycie nowej wiedzy umożliwiającej skuteczny rozwój biznesu.

Sprawozdania z Net_Smolna#2021 – cyklu warsztatów dla przedsiębiorców MŚP

Projekt organizowany był przez Fundację na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego i finansowany przez m. st. Warszawa.

Warsztaty Dziennikarskie Media Plus

Uczestnicy poznają zagadnienia związane między innymi z redagowaniem tekstów, specyfiką dziennikarstwa internetowego, promocją tekstów w mediach społecznościowych oraz SEO.

Zakończyliśmy cykl szkoleń w ramach projektu #Workshop_Smolna

Zakończyło się dziesiąte szkolenie #Workshop_Smolna W ubiegły piątek, 16 listopada, odbyło się szkolenie „Kampanie AdWords”, ostatnie warsztaty w ramach projektu #Workshop_Smolna. Celem szkolenia było zdobycie wiedzy na temat najważniejszych możliwości Google AdWords oraz nabycie umiejętności umożliwiających przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej Google AdWords dla potrzeb swojej firmy. Wpłynęły 93 zgłoszenia, zakwalifikowane zostały 43 osoby. Ankiety ewaluacyjne…