Skuteczne wykorzystanie narzędzi AI
Podstawowe informacje:
- AI (sztuczna inteligencja) ChatBot GPT, Bard, Bing oraz dziesiątki nowych aplikacji i narzędzi zwiększających produktywność, pozwalających na automatyzację powtarzalnych zadań, personalizację treści i przewidywanie zachowań innych użytkowników internetu. Narzędzia AI wykorzystywane do tworzenia i edycji zdjęć, muzyki, video, w edukacji, finansach, marketingu, SEO, e-commerce, gamingu czy copywritingu,
- sieci neuronowe i NLP, Machine Learning, czyli uczenie maszynowe, uczenie głębokie, autonomiczność,
- deep fake, deep story, e-commerce, e-learning, modele Paas i SaaS,
- cyberbezpieczeństwo
- metaverse i digital twins, rzeczywistość wirtualna (VR) i rozszerzona (AR)
- big data i jeziora danych, cloud i edge computing, blockchain, krypto oraz NFT
- Internet of Things (IoT), Internet of Behaviors (IoB), Smart City, Smart Home, oraz Siri i Alexa
Wymiar praktyczny:
- AI (sztuczna inteligencja): ChatBot GPT, Dall-E, Bard, Bing, Midjourney, Sora, Jasper, Notion, oraz wiele innych narzędzi AI wykorzystywanych do tworzenia i edycji zdjęć, muzyki, video, w edukacji, finansach, marketingu, SEO, e-commerce, gamingu czy copywritingu. Tworzenie promptów, sytuacja prawna, możliwości wykorzystania AI, analiza case studies.
Trener:
dr Agnieszka Marzęda – dr nauk społecznych, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (ISNS UW i IFiS PAN). Prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, a także kursy na Uniwersytecie Otwartym UW. Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Publishing Manager w London Wall Publishing, sekretarz Car of the Year Polska, ekspert NCBiR oraz lider grupy legislacyjnej Rady Sektorowej ds. Komunikacji Marketingowej. Członek PSPR, PTKS oraz PNTM. Członek ASEMEA – pozarządowej organizacji non-profit, wspierającej rozwój współpracy międzynarodowej. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii komunikacyjnych i marketingowych, e-commerce oraz działaniach wspomagających e-biznes.
Zwolnienie z VAT: Wszystkich uczestników, których szkolenie jest finansowane ze środków publicznych lub ze środków europejskich – zgodnie z treścią art.43 ust.1 pkt.29 lit.c ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku VAT, proszeni są o dostarczenie stosownego oświadczenia (może być skan wysłany na adres e-mail).
Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania miejsc, tylko na formularzu zgłoszeniowym. Wpłaty należy dokonywać w terminie 7 dni przed szkoleniem na konto bankowe: Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego 73 1160 2202 0000 0000 3601 7724. Fundacja pobiera opłatę administracyjną w wysokości 20 proc. wartości kursu w przypadku rezygnacji na 5 dni przed szkoleniem. Wysłanie zgłoszenia jest jednoczesną akceptacją tych zasad i podstawą do wystawienia rachunku.
Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia. Więcej informacji: tel. 0 502 825 492. Warsztaty kończą się uzyskaniem certyfikatu.