Skuteczne wykorzystanie narzędzi AI

Termin

15.07.2024

Prowadzący szkolenie

Agnieszka Marzęda

Czas trwania

1 dzień/6 godzin akademickich

Telefon kontaktowy

+48 502 825 492

Email kontaktowy

fundacja@fsd.edu.pl, szkolenia@fsd.edu.pl

Koszt

620 zł obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat

Gwarantujemy

  • najlepszych trenerów
  • miesięczne konsultacje z trenerem po szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikat
  • lunch, przerwa kawowa

Podstawowe informacje:

  • AI (sztuczna inteligencja) ChatBot GPT, Bard, Bing oraz dziesiątki nowych aplikacji i narzędzi zwiększających produktywność, pozwalających na automatyzację powtarzalnych zadań, personalizację treści i przewidywanie zachowań innych użytkowników internetu. Narzędzia AI wykorzystywane do tworzenia i edycji zdjęć, muzyki, video, w edukacji, finansach, marketingu, SEO, e-commerce, gamingu czy copywritingu,
  • sieci neuronowe i NLP, Machine Learning, czyli uczenie maszynowe, uczenie głębokie, autonomiczność, 
  • deep fake, deep story, e-commerce, e-learning, modele Paas i SaaS,
  • cyberbezpieczeństwo
  • metaverse i digital twins, rzeczywistość wirtualna (VR) i rozszerzona (AR)
  • big data i jeziora danych, cloud i edge computing, blockchain, krypto oraz NFT
  • Internet of Things (IoT), Internet of Behaviors (IoB), Smart City, Smart Home, oraz Siri i Alexa

Wymiar praktyczny:

  • AI (sztuczna inteligencja): ChatBot GPT, Dall-E, Bard, Bing, Midjourney, Sora, Jasper, Notion, oraz wiele innych narzędzi AI wykorzystywanych do tworzenia i edycji zdjęć, muzyki, video, w edukacji, finansach, marketingu, SEO, e-commerce, gamingu czy copywritingu. Tworzenie promptów, sytuacja prawna, możliwości wykorzystania AI, analiza case studies.

Trener

Agnieszka Marzęda

Dr nauk społecznych, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (ISNS UW i IFiS PAN). Prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, a także kursy na Uniwersytecie Otwartym UW. Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Publishing Manager w London Wall Publishing, sekretarz Car of the Year Polska, ekspert NCBiR oraz lider grupy legislacyjnej Rady Sektorowej ds. Komunikacji Marketingowej. Członek PSPR, PTKS oraz PNTM. Członek ASEMEA – pozarządowej organizacji non-profit, wspierającej rozwój współpracy międzynarodowej. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii komunikacyjnych i marketingowych, e-commerce oraz działaniach wspomagających e-biznes.

Informacje

Masz pytania?

Masz pytania?
Chcesz wiedzieć więcej?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

(22) 55 23 924

email: fundacja@fsd.edu.pl

Wszyscy uczestnicy, których szkolenie jest finansowane ze środków publicznych lub ze środków europejskich – zgodnie z treścią art. 43 ust.1 pkt.29 lit.c ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku VAT, proszeni są o dostarczenie stosownego oświadczenia (bądź przesłanie skanu na adres e-mail).

Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania miejsc, tylko na formularzu zgłoszeniowym. Wpłaty należy dokonywać w terminie 7 dni przed szkoleniem na konto bankowe: Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego 73 1160 2202 0000 0000 3601 7724. Fundacja pobiera opłatę administracyjną w wysokości 20 proc. wartości kursu w przypadku rezygnacji na 5 dni przed szkoleniem. Wysłanie zgłoszenia jest jednoczesną akceptacją tych zasad i podstawą do wystawienia rachunku.

Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia. Więcej informacji: tel. 0 502 825 492. Warsztaty kończą się uzyskaniem certyfikatu.

Formularz zgłoszeniowy

Scroll to Top