Wybrane aspekty social mediów przydatne w biznesie

Termin

27.06.2024

Czas trwania

6 godzin

Ilość miejsc

25

Telefon kontaktowy

+48 502 825 492

Email kontaktowy

fundacja@fsd.edu.pl, szkolenia@fsd.edu.pl

Trener
Dagmara Tarka Psycholożka, ekspertka w dziedzinie public relations i influencer marketingu. Specjalizuje się w budowaniu skutecznych strategii PR dla brandów z segmentu lifestyle, beauty i fashion. Doradza w zakresie personal brandingu, tworząc efektywne plany rozwoju dla marki osobistej. W swojej dotychczasowej pracy współpracowała z ponad 40 firmami, generując dla nich efektywne wyniki, które wpłynęły na wysoką satysfakcję klientów. Systematycznie podnosi kwalifikacje biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach. Wykładowczyni na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Bezpłatne warsztaty dla osób przedsiębiorczych z sektora MŚP

Projekt finansowany przez m.st. Warszawa

Zapraszamy na bezpłatne warsztaty stacjonarne NET_SMOLNA#2024 dla osób przedsiębiorczych z sektora MŚP. Celem projektu jest zainicjowanie kontaktów biznesowych pomiędzy przedsiębiorcami, wymiana doświadczeń i zdobycie nowej wiedzy umożliwiającej skuteczny rozwój biznesu.

Spotkania odbywają się w siedzibie Centrum Przedsiębiorczości Smolna przy ulicy Smolnej 4.

Kliknij tutaj, aby zapisać się na szkolenie

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z narzędziami i strategiami wykorzystywanymi w social mediach do promocji i budowania biznesu. Poprzez praktyczne ćwiczenia i prezentacje omawiane są kluczowe platformy, takie jak LinkedIn, WhatsApp czy Pinterest, a także techniki tworzenia atrakcyjnych profili i publikowania treści. Uczestnicy  poznają narzędzia, ale także je zastosować w praktyce, aby lepiej zrozumieć ich potencjał i skuteczność. Dodatkowo, warsztaty skupią się na identyfikowaniu i unikaniu najczęstszych błędów popełnianych w social mediach, co pozwoli na lepsze wykorzystanie tych platform w celach biznesowych. Dodatkowo, szkolenie zapewni wiedzę na temat wykorzystania narzędzi AI, takich jak ChatGPT, do tworzenia i optymalizacji treści na social media.

• Dlaczego warto mieć LinkedIn?
• Praktyczne zadanie: Zakładanie lub optymalizacja profilu firmowego.
• Jak wykorzystać WhatsApp do zdobywania klientów?
• Magia Pinterestu – czy wiesz, jak go używać?
• Elementy skutecznego profilu: biografia, zdjęcia, hashtagi
• Strategia publikowania treści i sposoby na ich atrakcyjność
• Praktyczne ćwiczenie: pisanie postów na wybrane social media.
• ChatGPT – jak go wykorzystać w social mediach?
• Praktyczne ćwiczenie: praca z ChatemGPT.9. Najczęstsze błędy w social mediach
• Dyskusja i podsumowanie

Scroll to Top