Strona internetowa jest najważniejszą wizytówką firmy
- Dlaczego w dobie social media warto mieć własny serwis www?
- Dla kogo tworzymy serwis www. Jak opisać najczęstsze typy użytkowników?
- Koszty utrzymania serwisu www
- Jakich informacji szukają klienci na stronie firmowej?
- Jak oglądamy strony internetowe?
- Regularne aktualizacje serwisu – czyli po co mieć firmowego bloga?
- Jak klienci czytają teksty na stronie www?
- Dlaczego warto mieć profile w mediach społecznościowych?
Trener:
Anna Miotk – od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.
Zwolnienie z VAT: Wszystkich uczestników, których szkolenie jest finansowane ze środków publicznych lub ze środków europejskich – zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt. 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku VAT, proszeni są o dostarczenie stosownego oświadczenia (może być skan wysłany na adres e-mail).
Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia. Więcej informacji: tel. 0 502 825 492. Warsztaty kończą się uzyskaniem certyfikatu.