Narzędzia nowoczesnego e-marketingu w praktyce

Termin

28.11.2022

Czas trwania

6 godzin

Ilość miejsc

12

Telefon kontaktowy

+48 502 825 492

Email kontaktowy

fundacja@fsd.edu.pl, szkolenia@fsd.edu.pl

Trener

Agnieszka Marzęda

Dr nauk społecznych, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Trener Google News Initiative, prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, jak również zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie SWPS oraz WSB Merito. Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii komunikacyjnych i marketingowych, e-commerce oraz działaniach wspomagających e-biznes.

Bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców z sektora MŚP

Projekt finansowany przez m.st. Warszawa

Zapraszamy na bezpłatne warsztaty stacjonarne NET_SMOLNA#2022 dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Celem projektu jest zainicjowanie kontaktów biznesowych pomiędzy przedsiębiorcami, wymiana doświadczeń i zdobycie nowej wiedzy umożliwiającej skuteczny rozwój biznesu.

Spotkania odbywają się w siedzibie Centrum Przedsiębiorczości Smolna przy ulicy Smolnej 4.

Cel warsztatu: usystematyzowanie wiedzy na temat social mediów oraz możliwości, jakie daje Internet, zapoznanie z technikami, metodami i narzędziami wykorzystywanymi do osiągania założonych celów.

    • podstawy e-marketingu
    • SEM vs. SEO / pozycjonowanie
    • Google Ads
    • Google AdSence
    • Google Moja firma
    • Google Analytics (analiza statystyk stron www)
    • Google Keyword Planner
    • Manager reklam (Facebook, Instagram)
    • Monitoring social mediów
    • Narzędzia do komunikacji wizualnej

Limit miejsc – 12

Scroll to Top