Bezpłatne warsztaty dla pracowników sektora MŚP
Zapraszamy na warsztaty #Workshop_Smolna dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Szkolenia poświęcone są wykorzystaniu nowoczesnych metod promocji i rozwoju firmy w Internecie.
Cele szkolenia:
- Zdobycie wiedzy na temat najważniejszych możliwości Google AdWords
- Nabycie umiejętności umożliwiających przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej Google AdWords dla potrzeb swojej firmy
Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google AdWords
- Wprowadzenie do reklamy w internecie
- Wyszukiwarka Google – podstawowe źródło informacji
- Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania
- Podstawowe pojęcie związane z marketingiem internetowyy: SEM, SEO, PPC –
- Podstawy Google AdWords: funkcje, zalety i ranking
- Gdzie będzie ukazywać się moja reklama? Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google
- CPC, CPM, CPV – koszt reklam w Adwords
- Jak budowany jest ranking wyników płatnych w wyszukiwarce Google?
Start z Google Adwords
- Założenie konta Adwords
- Podstawowe wskaźniki
- Nawigacja po koncie AdWords (nowy panel Adwords)
- Płatności
- Połączenie kont Adwords i Analytics
- MCK – konto do zarządzania wieloma kontami
Budowa kampanii reklamowych w Google AdWords
- Prawidłowa struktura konta Google AdWords: kampanie, grupy, słowa kluczowe
- Rodzaje dopasowanie słów kluczowych
- Modyfikator dopasowania przybliżonego
- Przygotowanie pełnej struktury konta
- Przygotowanie reklamy, czyli copywriting reklam
- Strona docelowa
- Wynik jakości
- Jak rozumieć statystyki opisujące kampanię i edycja ustawień
- Bieżące zarządzanie: kompromis na linii czas i efekty
Mierzenie celów
- Śledzenie rezultatów
- Czym jest konwersja?
- Śledzenie konwersji w Google AdWords
- Wykorzystanie Google Analytics do śledzenia celów i konwersji
Wprowadzenie do optymalizacji Adwords
- Po co optymalizujemy? Dla pieniędzy!
- Optymalizacja słów kluczowych
- Rozwijanie listy słów kluczowych
- Rozbudowa grup reklam
- Optymalizacja reklam
- Raport działań
Sieć reklamowa Google – reklama na stronach internetowych
- Jak umieścić reklamę na dowolnej stronie?
- Rodzaje reklamy w sieci Google
- Targetowanie reklam w sieci reklamowej
- Remarketing
Metody szkoleniowe:
- Mini wykład
- Warsztaty na własnych kampaniach (praca na laptopach)
Limit miejsc – 20
Miejsce szkolenia:
4 czerwca – Centrum Kreatywności Targowa, ul. Targowa 56, Warszawa
16 listopada – Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4, Warszawa