Content marketing i social media #Workshop_Smolna

Bezpłatne warsztaty dla pracowników sektora MŚP

Zapraszamy na warsztaty #Workshop_Smolna dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Szkolenia poświęcone są   wykorzystaniu nowoczesnych metod promocji i rozwoju firmy w Internecie.

Cele szkolenia:

  • Poznanie narzędzi niezbędnych do prowadzenia działań content marketingowych
  • Poznanie sposobów na promocję firmy w social media
  • Opracowanie listy typów działań content marketingowych dla branży uczestników
  • Opracowanie planu działań marketingowych w wybranych mediach społecznościowych na kwartał
  • Opracowanie kalendarza treści do wybranych mediów społecznościowych na kwartał
  • Opracowanie budżetu promocji na kwartał

Program szkolenia:

  1. Content marketing – czym jest i jak wpisuje się w strategię social media w firmie.
    • Mity dotyczące content marketingu
    • Paid, owned, earned media – czy model POEM ma znaczenie
    • Cele działań i wskaźniki pomiaru w content marketingu.
    • Narzędzia content marketingu i kanały dystrybucji treści
  2. Znaczenie social media w promocji:
    • Social media i ich rola w promocji
    • Case studies
  3. Komunikacja z publicznością w social media:
    • Bezpośrednie zaangażowanie odbiorcy
    • Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
  4. Najbardziej istotne portale społecznościowe:
    • Twitter – jak prowadzić działania marketingowe na Twitterze?
    • Facebook:
      • Kreatywne prowadzenie fan page
      • Pomysłowa reklama na facebook
      • Kiedy i dla kogo organizować konkursy
      • Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku marki
    • Pinterest oraz Instagram i jego znaczenie dla budowania wizerunku:
      • wykorzystanie Instagrama w promocji
    • czym są hashtagi i jak z nich korzystać
    • wykorzystanie lokalizacji
    • insta stories
    • posty sponsorowane
    • planowanie i tworzenie treści
    • współpraca z promotorkami
    • Real time marketing w mediach społecznościowych
  5. Blogi:
    • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
    • Czy i kiedy pisać bloga
  6. Skuteczna strategia marketingowe w social media
    • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
    • Planowanie internetowej strategii reklamowej
    • Mierzenie efektywności działań w social media
  7. Jak budować kalendarz treści.

Przygotowanie uczestników  do prowadzenia działań promocyjnych w social media, zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie, reklamy internetowej na portalach społecznościowych, efektywnego kreowania wizerunku w sieci.

Limit miejsc – 20

Miejsce szkolenia:

Centrum Przedsiębiorczości Smolna

ul. Smolna 4, 00-375 Warszawa

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

  1. E-commerce w praktyce (online)
  2. (wymagane)
  3. (wymagany poprawny adres email)
  4. (wymagane)
  5. (wymagane)
  6. (wymagane)
New Field
 

Scroll to Top