Bezpłatne warsztaty dla pracowników sektora MŚP
Zapraszamy na warsztaty #Workshop_Smolna dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Szkolenia poświęcone są wykorzystaniu nowoczesnych metod promocji i rozwoju firmy w Internecie.
Cele szkolenia:
- Poznanie narzędzi niezbędnych do prowadzenia działań content marketingowych
- Poznanie sposobów na promocję firmy w social media
- Opracowanie listy typów działań content marketingowych dla branży uczestników
- Opracowanie planu działań marketingowych w wybranych mediach społecznościowych na kwartał
- Opracowanie kalendarza treści do wybranych mediów społecznościowych na kwartał
- Opracowanie budżetu promocji na kwartał
Program szkolenia:
- Content marketing – czym jest i jak wpisuje się w strategię social media w firmie.
- Mity dotyczące content marketingu
- Paid, owned, earned media – czy model POEM ma znaczenie
- Cele działań i wskaźniki pomiaru w content marketingu.
- Narzędzia content marketingu i kanały dystrybucji treści
- Znaczenie social media w promocji:
- Social media i ich rola w promocji
- Case studies
- Komunikacja z publicznością w social media:
- Bezpośrednie zaangażowanie odbiorcy
- Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
- Najbardziej istotne portale społecznościowe:
- Twitter – jak prowadzić działania marketingowe na Twitterze?
- Facebook:
- Kreatywne prowadzenie fan page
- Pomysłowa reklama na facebook
- Kiedy i dla kogo organizować konkursy
- Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku marki
- Pinterest oraz Instagram i jego znaczenie dla budowania wizerunku:
- wykorzystanie Instagrama w promocji
- czym są hashtagi i jak z nich korzystać
- wykorzystanie lokalizacji
- insta stories
- posty sponsorowane
- planowanie i tworzenie treści
- współpraca z promotorkami
- Real time marketing w mediach społecznościowych
- Blogi:
- Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
- Czy i kiedy pisać bloga
- Skuteczna strategia marketingowe w social media
- Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
- Planowanie internetowej strategii reklamowej
- Mierzenie efektywności działań w social media
- Jak budować kalendarz treści.
Przygotowanie uczestników do prowadzenia działań promocyjnych w social media, zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie, reklamy internetowej na portalach społecznościowych, efektywnego kreowania wizerunku w sieci.
Limit miejsc – 20
Miejsce szkolenia:
Centrum Przedsiębiorczości Smolna
ul. Smolna 4, 00-375 Warszawa
REKRUTACJA ZAKOŃCZONA