Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Redagowanie pism urzędowych i firmowych

Opanuj sztukę redagowania pism urzędowych

Czy chcesz, aby Twoje pisma urzędowe były klarowne, zrozumiałe i zgodne z obowiązującymi standardami? Nasze specjalistyczne szkolenie “Redagowanie Pism Urzędowych” zostało stworzone z myślą o pracownikach administracji, urzędnikach i wszystkich tych, którzy pragną doskonalić umiejętności redagowania oficjalnych dokumentów.

Redagowanie pism urzędowych, prosty język urzędowy.

Czego dowiesz się  na naszym szkoleniu? Zasad jasnego i skutecznego formułowania treści urzędowych. Technik poprawnej gramatyki i stylistyki w dokumentacji urzędów. Analiza standardów prawnych i regulacji dotyczących pism urzędowych. Praktyczne ćwiczenia redagowania różnorodnych dokumentów.

Skuteczność komunikacyjna pism urzędowych i firmowych, Pułapki językowe w pismach urzędowych i firmowych.

Nasze szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą, pomagając Ci stworzyć pisma urzędowe o najwyższej jakości.

Elastyczne terminy dostosowane do Twojego rozkładu. Bez względu na poziom doświadczenia, nasze szkolenie dostarczy Ci narzędzi niezbędnych do profesjonalnego redagowania wszelkiego rodzaju dokumentów urzędowych.

Zainwestuj w rozwój swojej kariery zawodowej! Zapisz się już teraz na szkolenie “Redagowanie Pism Urzędowych” i zyskaj umiejętności, które przekroczą oczekiwania w sferze tworzenia oficjalnych dokumentów!

Program szkolenia może być dostosowany do potrzeb zamawiającego.

Nie czekaj! Dołącz do nas i ucz się, jak tworzyć profesjonalne pisma urzędowe!

Informacje organizacyjne:

Czas szkolenia: 7 godzin. Program może zostać zmodyfikowany w zależności od potrzeb i sugestii uczestników, w wersji jedno lub dwudniowej. Więcej informacji: tel. 0 502 825 492.

Program: https://www.fsd.edu.pl/szkolenia/otwarte/redagowanie-pism-urzedowych-i-firmowych-online-4/

Szkolenie prowadzi Teresa Kruszona lub prof. Radosław Pawelec

IMG_5748.55_ppTeresa Kruszona  – absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Z wykształcenia, zawodu i zamiłowania polonistka, od 33 lat zajmująca się poprawnością językową; jej specjalnością są sposoby redagowania tekstów i ortografia. Rozpoczynała pracę jako korektorka w „Życiu Warszawy”, a w roku 1989 związała się z „Gazetą Wyborczą”. Była tam korektorem, redaktorem oraz szefem działu Rynek „Gazety Stołecznej”. Teraz jestem redaktorem sekretariatu redakcji, odpowiada za pierwszą i drugą stronę „Gazety Wyborczej” oraz jej język. Udziela internautom porad na temat języka polskiego w portalu Gazeta.pl. Współtworzony przez nią cykl artykułów „Polski dla Polaków”, towarzyszący kolekcji słowników języka polskiego „Gazety”, dostał nagrodę w konkursie „World Young Reader Prize” organizowanym przez Światowy Związek Prasy (WAN) z Paryża skupiający wydawców i redaktorów ze 102 krajów świata. W kolekcji tej ukazał się tom „Ortografia i nie tylko…” jej autorstwa. Prowadzi szkolenia z poprawności językowej, redagowania tekstów oraz kultury języka dla redaktorów, dziennikarzy i tłumaczy. Jest członkiem Komisji Ortograficzno-Onomastycznej przy Radzie Języka Polskiego przy Prezydium PAN.

prof. Radosław Pawelec - językoznawca, ekspert z dziedziny kultury języka polskiego, poprawności języka prawnego i prawniczego, polszczyzny urzędowej, kultury wypowiedzi. Kierownik Zakładu Języka Mediów Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

prof. Radosław Pawelec – językoznawca, ekspert z dziedziny kultury języka polskiego, poprawności języka prawnego i prawniczego, polszczyzny urzędowej, kultury wypowiedzi. Kierownik Zakładu Języka Mediów Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.