Strategie sprzedaży online
Cele szkolenia:
- Poznanie różnych modeli sprzedaży online
- Zdobycie umiejętności promocji swojej marki i sklepu w internecie
- Opracowanie wstępnego planu działań marketingowych, pozwalających na sprawne dotarcie do klienta
Program szkolenia:
- Sprzedaż online – różne modele
- Silna marka internetowa – co się na nią składa?
- Co wpływa na efektywność sprzedaży online
- Promocja sklepu – nowoczesne formy marketingu
- Sprzedawaj tam, gdzie są Twoi klienci
- Wybór optymalnych kanałów dotarcia do klienta
Szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o autorskie arkusze, których uzupełnianie na bieżąco przez uczestników pozwoli na wypracowanie swoich własnych pomysłów na sprzedaż online.
Prowadząca:
Ewa Gadomska – marketerka, pr-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi także szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Jej szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z: Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o.