Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Szkolenia, które podnoszą Twoje kwalifikacje

Pisanie tekstów z elementami budowania marki artysty – online

 

Szkolenie

Program zajęć

Praca dziennikarza online / zmiana trybu pracy, praca jako freelancer

  • Działanie i organizacja mediów online – podział mediów, rola w społeczeństwie, oddziaływanie mediów, struktura i tryb pracy redakcji, prestiż zawodu dziennikarza, procesy redakcyjne, prawo prasowe, media i PR 24h na dobę, kreowanie newsów,
  • Zmiana w kontaktach z PR managerami – skuteczne formy komunikowania, budowanie relacji służbowych i prywatnych, zasady współpracy, monitoring mediów, PR vs. reklama vs. propaganda, przekazywanie informacji prasowych, media online vs. PR tradycyjny
  • Narzędzia i aplikacje – wizualizacja danych, infografiki, specyfikacje techniczne, copywriting, aplikacje do współpracy i generowania dodatkowych przychodów
  • Internetowe biura prasowe – rodzaje i funkcje press roomów, biuletyny, newslettery, mailing, zewnętrze źródła informacji prasowych, bazy mediów, kontakty do PR managerów, wirtualne biura prasowe,
  • Social media narzędziem pracy dziennikarzy – Specyfika i cechy social mediów, podwójna rola mediów społecznościowych, redakcje internetowe, agencje social mediowe, współpraca z influencerami, rodzaje współpracy, budowanie zasięgów, freelancer / bloger / dziennikarz – gdzie jest granica?
  • Planowanie mediów w kampaniach reklamowych – procesy planowania mediów, reklama natywna, materiały redakcyjne i storytelling, analiza mediów i publikacji, współpraca nie tylko reklamowa, patronaty medialne, współpraca z agencjami, promocja w sieci
  • Publikacje – schematy konstruowania skutecznych publikacji, struktura i najczęstsze błędy, klikalne tytuły i wciągające leady, zasady redagowania tekstów i poprawności językowej, style informacji, wykorzystanie informacji prasowych w procesie komunikacji, spam prasowy, pozycjonowanie, perspektywa PR i agencji prasowych, budowa własnego bloga lub portalu informacyjnego
  • Etyka dziennikarzy i managerów public relations – standardy i kodeksy, dekalogi, trudności obydwu zawodów, czarny PR, dziennikarz-PR w jednym, stowarzyszenia branżowe, zagrożenia dla media relations, dylematy etyczne, prezenty, dobre maniery, etyka w biznesie

 

 

Prowadzi: dr Agnieszka Marzęda – dr nauk społecznych, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (ISNS UW i IFiS PAN). Prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, a także kursy na Uniwersytecie Otwartym UW. Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Publishing Manager w London Wall Publishing, sekretarz Car of the Year Polska, ekspert NCBiR oraz lider grupy legislacyjnej Rady Sektorowej ds. Komunikacji Marketingowej. Członek PSPR, PTKS oraz PNTM. Członek ASEMEA – pozarządowej organizacji non-profit, wspierającej rozwój współpracy międzynarodowej. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii komunikacyjnych i marketingowych, e-commerce oraz działaniach wspomagających e-biznes.

Zwolnienie z VAT:  Wszyscy uczestnicy, których szkolenie jest finansowane ze środków publicznych lub ze środków europejskich – zgodnie z treścią art. 43 ust.1 pkt.29 lit.c ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku VAT, proszeni są o dostarczenie stosownego oświadczenia (bądź przesłanie skanu na adres e-mail).

Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania miejsc, tylko na formularzu zgłoszeniowym. Wpłaty należy dokonywać w terminie 7 dni przed szkoleniem na konto bankowe: Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego 73 1160 2202 0000 0000 3601 7724. Fundacja pobiera opłatę administracyjną w wysokości 20 proc. wartości kursu w przypadku rezygnacji na 5 dni przed szkoleniem. Wysłanie zgłoszenia jest jednoczesną akceptacją tych zasad i podstawą do wystawienia rachunku.

Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia. Więcej informacji: tel. 0 502 825 492. Warsztaty kończą się uzyskaniem certyfikatu.

Regulamin

  1. Elektroniczny formularz zgłoszeniowy - Redagowanie pism urzędowych i firmowych
  2. (wymagane)
  3. (wymagane)
  4. (wymagane)
  5. (wymagany poprawny adres email)
  6. (wymagane)
--
 

Klienci