E-commerce w praktyce (online)

To szkolenie już się odbyło. Data kolejnych warsztatów zostanie ogłoszona wkrótce.

Cel warsztatu: dostarczenie podstawowej wiedzy na temat e-biznesu oraz wspomagających go działań marketingowych.

  • e-Biznes, czyli jak zarabiać w internecie
  • Podstawy prawne
  • Modele, cele i strategie e-commerce’owe
  • Wybór sklepu, rodzaje płatności, logistyka
  • Narzędzia nowoczesnego e-marketingu, analiza i monitoring
  • platformy aukcyjne, usługi online
  • e-komunikacja z klientami, dziennikarzami, B2B
  • e-marketing, e-PR, social media marketing
  • SEM, SEO i remarketing
  • Newsletter i e-mail marketing

Trenerka: dr Agnieszka Marzęda

Doktor nauk społecznych w obszarze nauki o mediach (WDIB UW). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (SNS UW i IFiS PAN). Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii marketingowych, działaniach reklamowych i promocyjnych, pracy z klientami, B2B i tworzeniu stron internetowych. Promotorka prac licencjackich.

Publishing manager, wpowadza na rynek polski książki wydawnictwa London Wall Publishing, współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Od ponad 20 lat zajmuje się organizacją eventów, a od 2000 r. wydaje magazyn motoryzacyjny AutoRok.

Wielka fanka designu samochodowego, nowych technologii, kursów i szkoleń online oraz e-marketingu. Współzałożycielka DesignForum, którego misją było promowanie młodych i utalentowanych Polaków w zagranicznych ośrodkach designu. Współzałożycielka i sekretarz Car of the Year Polska.

Scroll to Top