Jak przygotowywać prezentacje?
Cele szkolenia:
- przekazanie uczestnikom wiedzy na temat zasad tworzenia prezentacji konferencyjnych,
- zainspirowanie uczestników do pracy nad własnym wizerunkiem prelegenta,
- nauczenie uczestników sposobów angażowania publiczności.
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów marketingu, komunikacji i PR.
Po szkoleniu uczestnicy szkolenia będą:
- Potrafili przygotować poprawną prezentację konferencyjną
- Będą umieli ocenić poprawność wzorca przygotowanego przez organizatora konferencji
- Będą wiedzieli, jak przeprowadzić sesję pytań i odpowiedzi i jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas konferencji
Program szkolenia:
- Wprowadzenie
- Przygotowanie prezentacji
- Technika 4 filarów
- Zbieranie i porządkowanie pomysłów na zawartość
- Technikalia
- Użyteczność prezentacji – kilka ogólnych zasad
- Szablon
- Czcionka
- Zdjęcia
- Animacje
- Dźwięk
- Ilość treści
- Dyscyplina czasowa
- Narzędzia – Power Point, Prezi
- Pomoce audiowizualne
- Wizerunek prelegenta
- Gestykulacja
- Głos
- Ubiór
- Kontakt z publicznością
- Autentyczność
- Techniki angażowania publiczności
- Sesja pytań i odpowiedzi
- Trudne sytuacje podczas prezentacji
Harmonogram zajęć:
- 10.00-11.30 – I blok zajęć
- 11.30-11.45 – przerwa kawowa
- 11.45–13.15 – II blok zajęć
- 13.15–14.00 – przerwa obiadowa
- 14.00-15.30 – III blok zajęć
Prowadzący zajęcia – Anna Miotk:
Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla produktu monitoringu internetu. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek „Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.
Książki autorstwa Anny Miotk:
Linki do przykładowych wystąpień:
https://www.youtube.com/watch?v=ThFBljPyGmo
https://www.youtube.com/watch?v=JG0TPWmS8lk
https://www.youtube.com/watch?v=862xUIC8o24
https://www.youtube.com/watch?v=5AQxRs7BlOs
Informacje organizacyjne:
Program może zostać zmodyfikowany w zależności od potrzeb i sugestii uczestników. Więcej informacji, tel. 0 502 825 492.