Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Szkolenia, które podnoszą Twoje kwalifikacje

Reklama natywna

Szkolenie Reklama natywna jest skierowane do specjalistów od marketingu oraz osób zajmujących się działaniami promocyjnymi. Program szkolenia: 1. Wprowadzenie – krajobraz reklamy online 2016 (30 minut) – kto walczy o uwagę odbiorców, jak ewoluował tradycyjny model reklamy online, jak rysuje się przyszłość 2. Czym jest reklama natywna (15 minut) -definicja, ramy pojęcia, ograniczenia, gatunki pokrewne…

Jak przygotowywać prezentacje?

Cele szkolenia: przekazanie uczestnikom wiedzy na temat zasad tworzenia prezentacji konferencyjnych, zainspirowanie uczestników do pracy nad własnym wizerunkiem prelegenta, nauczenie uczestników sposobów angażowania publiczności.

Skuteczna promocja na Facebooku i w innych serwisach społecznościowych

Cele zajęć: Poszerzenie wiedzy uczestników na temat mediów społecznościowych i zasad komunikacji w tym typie serwisów Nabycie praktycznych umiejętności związanych z komunikowaniem się za pomocą mediów społecznościowych i wyborem serwisów społecznościowych odpowiednich do potrzeb komunikacyjnych danej organizacji. Grupa docelowa: Szkolenie adresowane jest do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę na temat popularnych w Polsce serwisów…

E-mail marketing i social media – jak uzyskać efekt synergii

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą pozyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż, promować usługi w sieci, komunikować się z klientami i potencjalnymi klientami, prowadzić działania public relations oraz dbać o wizerunek marki w sieci Cel szkolenia: Podczas szkolenia zostanie przekazana wiedza z zakresu e-mail marketingu i social media. Uczestnicy pozyskają informacje dotyczące wykorzystania efektywnych narzędzi…

Jak zarabiać więcej z e-mail marketingiem

Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą pozyskać nowych klientów, prowadzić skuteczną komunikację mailingową, poprawić wskaźniki kampanii mailingowej, poznać nowe rozwiązania związane z e-mail marketingiem oraz promować swoją działalność. Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę dotyczącą wykorzystania e-mail marketingu w codziennej działalności firmy. Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną sposoby budowy bazy danych i efektywnego zarządzania nią. Trener przekaże wskazówki dotyczące…

Efektywna komunikacja

Cel szkolenia: Poznanie teorii, zasad oraz kanałów przepływu komunikacji Poznanie mechanizmów, narzędzi i technik wpływających na skuteczną komunikację w organizacji: zarówno pomiędzy działami organizacji jak i pomiędzy pracownikami i przełożonymi Rozwijanie umiejętności efektywnej komunikacji interpersonalnej