Szkolenie Reklama natywna jest skierowane do specjalistów od marketingu oraz osób zajmujących się działaniami promocyjnymi. Program szkolenia: 1. Wprowadzenie – krajobraz reklamy online 2016 (30 minut) – kto walczy o uwagę odbiorców, jak ewoluował tradycyjny model reklamy online, jak rysuje się przyszłość 2. Czym jest reklama natywna (15 minut) -definicja, ramy pojęcia, ograniczenia, gatunki pokrewne…
Jak przygotowywać prezentacje?
Cele szkolenia: przekazanie uczestnikom wiedzy na temat zasad tworzenia prezentacji konferencyjnych, zainspirowanie uczestników do pracy nad własnym wizerunkiem prelegenta, nauczenie uczestników sposobów angażowania publiczności.
Skuteczna promocja na Facebooku i w innych serwisach społecznościowych
Cele zajęć: Poszerzenie wiedzy uczestników na temat mediów społecznościowych i zasad komunikacji w tym typie serwisów Nabycie praktycznych umiejętności związanych z komunikowaniem się za pomocą mediów społecznościowych i wyborem serwisów społecznościowych odpowiednich do potrzeb komunikacyjnych danej organizacji. Grupa docelowa: Szkolenie adresowane jest do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę na temat popularnych w Polsce serwisów…
E-mail marketing i social media – jak uzyskać efekt synergii
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą pozyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż, promować usługi w sieci, komunikować się z klientami i potencjalnymi klientami, prowadzić działania public relations oraz dbać o wizerunek marki w sieci Cel szkolenia: Podczas szkolenia zostanie przekazana wiedza z zakresu e-mail marketingu i social media. Uczestnicy pozyskają informacje dotyczące wykorzystania efektywnych narzędzi…
Jak zarabiać więcej z e-mail marketingiem
Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą pozyskać nowych klientów, prowadzić skuteczną komunikację mailingową, poprawić wskaźniki kampanii mailingowej, poznać nowe rozwiązania związane z e-mail marketingiem oraz promować swoją działalność. Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę dotyczącą wykorzystania e-mail marketingu w codziennej działalności firmy. Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną sposoby budowy bazy danych i efektywnego zarządzania nią. Trener przekaże wskazówki dotyczące…
Efektywna komunikacja
Cel szkolenia: Poznanie teorii, zasad oraz kanałów przepływu komunikacji Poznanie mechanizmów, narzędzi i technik wpływających na skuteczną komunikację w organizacji: zarówno pomiędzy działami organizacji jak i pomiędzy pracownikami i przełożonymi Rozwijanie umiejętności efektywnej komunikacji interpersonalnej