Reklama natywna
Szkolenie Reklama natywna jest skierowane do specjalistów od marketingu oraz osób zajmujących się działaniami promocyjnymi.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie – krajobraz reklamy online 2016 (30 minut)
– kto walczy o uwagę odbiorców, jak ewoluował tradycyjny model reklamy online, jak rysuje się przyszłość
2. Czym jest reklama natywna (15 minut)
-definicja, ramy pojęcia, ograniczenia, gatunki pokrewne
3. Najlepsze praktyki (45 minut)
– przykłady najciekawszych realizacji z Polski i świata z omówieniem zastosowanych środków
przerwa: 20 minut
4. Największe pułapki reklamy natywnej – przykłady (30 minut)
5. Warsztaty: Uczestnicy wcielają się w rolę odbiorców reklamy natywnej i oceniają 3 przygotowane przez prowadzącą przykłady – praca w grupach,wspólne omówienie (45 minut)
6. Klucz do sukcesu: wartość dla odbiorcy (40 minut)
– w jaki sposób łączyć przekaz marki z wartością dla odbiorcy
7. Warsztaty: Uczestnicy tworzą pomysły reklamy natywnej dla wskazanych przez prowadzącą produktów i usług. Praca w grupach, podsumowanie
wspólne (45 minut)
8. Mierniki sukcesu (30 minut)
– jak mierzyć skuteczność reklamy natywnej, jak monitorować jej efekty
Trener:
Katarzyna Szpor – pracę w branży internetowej zaczynała w 2007 od prowadzenia serwisów turystycznych w Gazeta.pl. Od 2010 r. szefowała zespołowi social media, a od 2011 r. również zespołowi społeczności Gazeta.pl. Od 2012 r. współtworzyła serwis natemat.pl, w którym odpowiadała między innymi za butik reklamy natywnej. Od 2012 prowadzi firmę konsultingowo-szkoleniową Klik, współpracując z wydawcami (m.in.: Agora, Edipresse, Burda), instytucjami (MSZ) oraz markami.