Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Kompetencje menedżerskie

Podczas szkolenia uczestnicy poznają umiejętności najbardziej kluczowe w pracy managera, z naciskiem na te elementy, z którymi najczęściej borykają się managerowie na początku swojej drogi zawodowej w nowej roli.

Uczestnicy:

Szkolenie skierowane jest do managerów, których staż na danym stanowisku nie wynosi więcej niż kilka lat lub którzy mimo wieloletniego stażu nie uczestniczyli dotychczas w szkoleniach z tej tematyki, a chcieliby podbudować swoją praktykę dodatkową wiedzą i uzyskać materiał do dalszego rozwoju. Szkolenie polecane jest także pracownikom, którzy koordynują pracę zespołów projektowych i osobom, które jeszcze nie pełnią roli managera, ale planują ją pełnić w przyszłości.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy z zakresu ról i narzędzi managerskich, wskazanie najważniejszych wyzwań, które stoją przed managerami w kontekście zarządzania zespołem oraz wskazanie rozwiązań, które czynią te wyzwania łatwiejszym:

Program szkolenia:

Wprowadzenie

Delegowanie zadań – co można, co warto i dlaczego

Komunikacja w życiu managera:

Jakim chcesz być managerem?

Motywowanie pracowników

Budowanie zgranego zespołu oraz umożliwienie pracownikom rozwoju

Podsumowanie i przygotowanie własnego planu rozwojowego w roli managera.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

Prowadząca szkolenie: 

Iwona KucharewiczIwona Kucharewicz  –  konsultantka, trenerka biznesu i właścicielka firmy Randori. Praktyk zarządzania z kilkunastoletnim doświadczeniem. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu i certyfikowana trenerka Heroic Imagination Project. Prowadzi także zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim i na Międzynarodowych Studiach Coachingu.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, studiów podyplomowych na Uniwersytecie Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej oraz London School of PR. Specjalizuje się w obszarach związanych z komunikacją i zarządzaniem, w tym wsparciem sytuacji wdrażania zmian w organizacji, a także z psychologią pozytywną w odniesieniu do zagadnień biznesowych (m.in. przywództwo transformacyjne, wzbudzanie w pracownikach motywacji wewnętrznej). Autorka książki „Co z tym szczęściem? Psychologia pozytywna w praktyce”, której misją jest wdrażanie odkryć naukowych z obszaru PP w życiu i biznesie oraz wspieranie w tym jak największego grona osób. Pracowała i prowadziła projekty m.in. dla takich firm i marek, jak: 7milowy,  Avon, Integrated Solutions, ITBC Communication, Generali, Gilette, House of Skills, Microsoft, PTE Pioneer, PTK Centertel (Orange), Sagittario, Holding Skarbiec (w tym TFI i PTE), Suzuki Motor Poland, Targi Kielce, Zibi (w tym m.in. praca dla marek Salony Muzyczne Riff i Casio w Polsce).