Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Jak zarabiać więcej z e-mail marketingiem

Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą pozyskać nowych klientów, prowadzić skuteczną komunikację mailingową, poprawić wskaźniki kampanii mailingowej, poznać nowe rozwiązania związane z e-mail marketingiem oraz promować swoją działalność.

Cel szkolenia:

Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę dotyczącą wykorzystania e-mail marketingu w codziennej działalności firmy. Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną sposoby budowy bazy danych i efektywnego zarządzania nią. Trener przekaże wskazówki dotyczące budowy skutecznej oferty mailingowej oraz interpretacji jej wyników. W ostatnim module szkolenia uczestnicy poznają nowe rozwiązania, obejmujące marketing wielokanałowy oraz marketing automation. Dzięki uczestnictwu odkryją Państwo nowe i łatwe rozwiązania możliwe do wdrożenia w krótkim czasie. E-mail marketing jest najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży, przychodów i zysków w długim okresie.

Program zajęć:

  1. Jak stworzyć strategię e-mailową dopasowaną do potrzeb Twoich i Twoich odbiorców.
  2. Gdzie zbudować bazę adresową i jak ją monetyzować.
  3. Jakie znaczenie ma copywriting i Lead Nurturing w e-mail marketingu.
  4. Kto i dlaczego chce zobaczyć Twojego e-maila  czyli jak przygotować skuteczną ofertę mailingową.
  5. Jak kształtować wskaźniki kampanii e-mail marketingowych.
  6. Po co budować schematy komunikacji wykorzystującej pocztę elektroniczną
  7. Jak wybrać platformę służącą do realizacji kampanii mailingowych.
  8. Czy warto inwestować w marketing wielokanałowy.
  9. Marketing na autopilocie – przyszłość e-marketingu.

Prowadzący zajęcia – Nina Rybińska-Kurek:

NinaTrener biznesu, wykładowca akademicki, specjalista w dziedzinie marketingu i public relations. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych na specjalności Trener Biznesu i Mediacje w biznesie. Specjalizuje się w tematyce marketingu, public relations oraz komunikacji. Aktualnie prowadzi zajęcia w Collegium Civitas, Wyższej Szkole Reklamy oraz współpracuje z wieloma firmami szkoleniowymi.