E-mail marketing i social media – jak uzyskać efekt synergii
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą pozyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż, promować usługi w sieci, komunikować się z klientami i potencjalnymi klientami, prowadzić działania public relations oraz dbać o wizerunek marki w sieci
Cel szkolenia:
Podczas szkolenia zostanie przekazana wiedza z zakresu e-mail marketingu i social media. Uczestnicy pozyskają informacje dotyczące wykorzystania efektywnych narzędzi służących do tworzenia skutecznych kampanii reklamowej w Internecie. W trakcie szkolenie zaprezentowane zostaną metody pomagające zbudować i utrzymać pozytywny wizerunek firmy i marki w sieci. Badania prowadzone nad e-mail marketingiem dowodzą, że bez względu na branżę jest on jednym z najbardziej efektywnych ekonomicznie narzędzi komunikacji. Trenerzy zaprezentują, w jaki sposób można połączyć e-mail marketing wraz z social media, aby uzyskać efekt synergii i zyskać więcej.
Program zajęć:
- Jak skutecznie komunikować się w społeczeństwie informacyjnym.
- Marketing internetowy – wybór właściwych narzędzi, wykorzystanie nowych trendów, marketing multikanałowy.
- E-mail marketing – jak poprawić wyniki i uzyskać lepsze rezultaty.
- Strategia mailingowa – baza adresowa, segmentacja grup docelowych, cel, kalendarz, komunikacja.
- Jakie elementy tworzą dobrą ofertę mailingową – układ, treść, grafika, odnośniki, testy A/B, badania eyetrackingowe.
- Kilka sposobów na poprawę wskaźników kampanii e-mailingowej – temat i nadawca, badanie efektywności, interpretacja i analiza.
- Lead Nurturing w e-mail marketingu i social media.
- Social Media – skuteczna promocja w internecie.
- Przygotowanie strategii marketingowej w social media, odejście od tradycyjnych form reklamy.
- Trendy w Social Media – Facebook, Instagram, Pinterest, Blogosfera.
- Zależności między Social Media i e-mail marketingiem – jak działać, aby zyskać jak najwięcej.
Prowadzący zajęcia – Nina Rybińska-Kurek:
Trener biznesu, wykładowca akademicki, specjalista w dziedzinie marketingu i public relations. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych na specjalności Trener Biznesu i Mediacje w biznesie. Specjalizuje się w tematyce marketingu, public relations oraz komunikacji. Aktualnie prowadzi zajęcia w Collegium Civitas, Wyższej Szkole Reklamy oraz współpracuje z wieloma firmami szkoleniowymi.