Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

E-mail marketing i social media – jak uzyskać efekt synergii

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą pozyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż, promować usługi w sieci, komunikować się z klientami i potencjalnymi klientami, prowadzić działania public relations oraz dbać o wizerunek marki w sieci

Cel szkolenia:

Podczas szkolenia zostanie przekazana wiedza z zakresu e-mail marketingu i social media. Uczestnicy pozyskają informacje dotyczące wykorzystania efektywnych narzędzi służących do tworzenia skutecznych kampanii reklamowej w Internecie. W trakcie szkolenie zaprezentowane zostaną metody pomagające zbudować i utrzymać pozytywny wizerunek firmy i marki w sieci. Badania prowadzone nad e-mail marketingiem dowodzą, że bez względu na branżę jest on jednym z najbardziej efektywnych ekonomicznie narzędzi komunikacji. Trenerzy zaprezentują, w jaki sposób można połączyć e-mail marketing wraz z social media, aby uzyskać efekt synergii i zyskać więcej.

Program zajęć:

  1. Jak skutecznie komunikować się w społeczeństwie informacyjnym.
  2. Marketing internetowy – wybór właściwych narzędzi, wykorzystanie nowych trendów, marketing multikanałowy.
  3. E-mail marketing – jak poprawić wyniki i uzyskać lepsze rezultaty.
  4. Strategia mailingowa – baza adresowa, segmentacja grup docelowych, cel, kalendarz, komunikacja.
  5. Jakie elementy tworzą dobrą ofertę mailingową – układ, treść, grafika, odnośniki, testy A/B, badania eyetrackingowe.
  6. Kilka sposobów na poprawę wskaźników kampanii e-mailingowej – temat i nadawca, badanie efektywności, interpretacja i analiza.
  7. Lead Nurturing w e-mail marketingu i social media.
  8. Social Media – skuteczna promocja w internecie.
  9. Przygotowanie strategii marketingowej w social media, odejście od tradycyjnych form reklamy.
  10. Trendy w Social Media – Facebook, Instagram, Pinterest, Blogosfera.
  11. Zależności między Social Media i e-mail marketingiem – jak działać, aby zyskać jak najwięcej.

Prowadzący zajęcia – Nina Rybińska-Kurek:

NinaTrener biznesu, wykładowca akademicki, specjalista w dziedzinie marketingu i public relations. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych na specjalności Trener Biznesu i Mediacje w biznesie. Specjalizuje się w tematyce marketingu, public relations oraz komunikacji. Aktualnie prowadzi zajęcia w Collegium Civitas, Wyższej Szkole Reklamy oraz współpracuje z wieloma firmami szkoleniowymi.