Social media: płatne kampanie Facebook Ads
Warsztaty są adresowane do:
- właścicieli małych i średnich firm
- osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub marketing w firmie
- początkujących przedsiębiorców
- osób, które chcą sprzedawać więcej i zmniejszyć koszty reklamy
O warsztatach:
- Kursant nabędzie wiedzę w zakresie budowania wizerunku przedsiębiorstwa i marki osobistej
- Kursant zna zasady wyboru celów reklamowych oraz ich zastosowania w przedsiębiorstwie
- Posiada wiedzę z zakresu komunikacji marki w mediach społecznościowych
- Posiada wiedzę z zakresu budowania relacji z klientem za pomocą Facebooka
- Wie jak określić budżet reklamowy
- Zna rodzaje postów, które może zamieścić na firmowej stronie i wykorzystuje je zgodnie z celami marketingowymi
Umiejętności:
- Potrafi stworzyć firmową stronę tj. fanpage i uzupełnić ją wymaganymi danymi
- Potrafi ustawić automatyczne odpowiedzi na stronie firmowej
- Potrafi bezpiecznie podpinać kartę i dokonywać płatności za reklamy
- Sprawnie porusza się po Menedżerze Reklam
- Potrafi stworzyć kreację reklamową odpowiednią do wybranego celu reklamowego
- Sprawnie tworzy grafiki reklamowe z wykorzystaniem programu Canva
Cel warsztatów:
Uczestnik pozna zasady i techniki reklamy Facebook Ads mające na celu usprawnienie działań marketingowych firmy oraz marki osobistej. Kursant nabędzie umiejętności prawidłowego przeprowadzania kampanii reklamowej z wykorzystaniem Menedżera Reklam oraz umiejętności z zakresu komunikacji marki z grupą docelową (prowadzenie fanpage).
Co daje udział w warsztatach?
Warsztaty to głównie praktyczne zajęcia z wartościową wiedzą teoretyczną. Dzięki udziale w warsztatach i zastosowaniu praktycznej wiedzy uczestnicy mają szansę zwiększyć konkurencyjność swoich firm lub tych, w których pracują. Pełne wdrożenie przekazanej wiedzy w życie przedsiębiorstwa gwarantuje wzrost świadomości klientów i sprzedaży w relatywnie krótkim okresie.