Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Szkolenia, które podnoszą Twoje kwalifikacje

Radzenie sobie ze stresem i kontrola emocji w pracy z klientami

Program szkolenia

Metody radzenia sobie ze stresem

Umiejętność radzenia sobie z agresją klienta

Rozmowy z trudnym klientem

Rozpoznawanie typu klienta i przyjęcie wobec niego odpowiedniej postawy

Asertywność jako pomoc w rozwiązywaniu konfliktu

Marta Dyda

Certyfikowany trener biznesu, doradca biznesowy, certyfikowany trener i partner FRIS®, autorka bloga zatrzymacbyzrozumiec.pl, coach narzędziowy, praktyk sprzedaży, prowadzi autorskie procesy w obszarze biznesu.

 

Regulamin

  1. Formularz zgłoszeniowy - Radzenie sobie ze stresem i kontrola emocji w pracy z klientami
  2. (wymagane)
  3. (wymagane)
  4. (wymagane)
  5. (wymagany poprawny adres email)
  6. (wymagane)
--
 

Klienci