Social selling z wykorzystaniem content marketingu
Cele szkolenia:
- Poznanie różnych modeli sprzedaży online
- Zdobycie umiejętności promocji swojej marki i sklepu w internecie
- Opracowanie wstępnego planu działań marketingowych, pozwalających na sprawne dotarcie do klienta
- Poznanie narzędzi niezbędnych do prowadzenia działań content marketingowych
- Poznanie sposobów na promocję firmy w social media
- Opracowanie listy typów działań content marketingowych dla branży uczestników
- Opracowanie planu działań marketingowych w wybranych mediach społecznościowych na kwartał
- Opracowanie kalendarza treści do wybranych mediów społecznościowych na kwartał
- Opracowanie budżetu promocji na kwartał
Program szkolenia:
Sprzedaż online – różne modele
- Silna marka internetowa – co się na nią składa?
- Co wpływa na efektywność sprzedaży online
- Promocja sklepu – nowoczesne formy marketingu
- Content marketing i jego wpływ na pozycjonowanie
- Sprzedawaj tam, gdzie są Twoi klienci
- Wybór optymalnych kanałów dotarcia do klienta
Content marketing – czym jest i jak wpisuje się w strategię social media w firmie.
- Mity dotyczące content marketingu
- Paid, owned, earned media – czy model POEM ma znaczenie
- Cele działań i wskaźniki pomiaru w content marketingu.
- Narzędzia content marketingu i kanały dystrybucji treści
- Znaczenie social media w promocji:
- Social media i ich rola w promocji
- Case studies
- Komunikacja z publicznością w social media:
- Bezpośrednie zaangażowanie odbiorcy
- Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
- Najbardziej istotne portale społecznościowe:
- Twitter – jak prowadzić działania marketingowe na Twitterze?
- Facebook:
- Kreatywne prowadzenie fan page
- Pomysłowa reklama na facebook
- Kiedy i dla kogo organizować konkursy
- Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku marki
- Pinterest oraz Instagram i jego znaczenie dla budowania wizerunku:
- wykorzystanie Instagrama w promocji
- czym są hashtagi i jak z nich korzystać
- wykorzystanie lokalizacji
- insta stories
- posty sponsorowane
- planowanie i tworzenie treści
- współpraca z promotorkami
- Real time marketing w mediach społecznościowych
- Blogi:
- Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
- Czy i kiedy pisać bloga
- Skuteczna strategia marketingowe w social media
- Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
- Planowanie internetowej strategii reklamowej
- Mierzenie efektywności działań w social media
- Jak budować kalendarz treści.
Szkolenie poprowadzi Ewa Gadomska – marketerka, PR-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi także szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Jej szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z: Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o.