Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Skuteczna promocja na Facebooku i w innych serwisach społecznościowych

Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie organizuje szkolenie „Skuteczna promocja na Facebooku i w innych serwisach społecznościowych”, prowadzone przez Annę Miotk (dyrektor komunikacji w Polskich Badaniach Internetu). Szkolenie adresowane jest do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę na temat popularnych w Polsce serwisów społecznościowych oraz sposobów ich wykorzystania w komunikacji firmy lub instytucji. Szkolenie odbędzie się 14 października 2016 roku. 


Cele zajęć:

© MK-Photo - Fotolia.com

© MK-Photo – Fotolia.com

Program zajęć:

1. Zmiany na Facebooku

2. Jeśli nie Facebook, to co? Inne media społecznościowe popularne w Polsce, ich użytkownicy, zastosowania, przykłady działań.

3. Blogosfera

4. Fora internetowe

5. Jakimi kryteriami kierować się wybierając serwis do prowadzenia działań komunikacyjnych, czyli grupa docelowa.
6. Kto jest moją grupą docelową? Kilka słów o tworzeniu person.
7. Jak zaplanować i zmierzyć działania w mediach społecznościowych.

Harmonogram zajęć:

Prowadzący zajęcia – Anna Miotk:

Odpowiada za badania i rozwój produktu oraz raporty i analizy medialne w firmie Newspoint, specjalizującej się w monitoringu internetu. Ma sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań komunikacyjnych oraz strategii social media; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek „Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

Książki autorstwa Anny Miotk:

skuteczne-social-media

badania-public-relations

Linki do przykładowych wystąpień:

https://www.youtube.com/watch?v=ThFBljPyGmo

https://www.youtube.com/watch?v=JG0TPWmS8lk

https://www.youtube.com/watch?v=862xUIC8o24

https://www.youtube.com/watch?v=5AQxRs7BlOs

 

Zwolnienie z VAT:  Wszystkich uczestników, których szkolenie jest finansowane ze środków publicznych lub ze środków europejskich – zgodnie z treścią art.43 ust.1 pkt.29 lit.c ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku VAT, proszeni są o dostarczenie stosownego oświadczenia (może być skan wysłany na adres e-mail).

Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania miejsc, tylko na formularzu zgłoszeniowym. Wpłaty należy dokonywać w terminie 7 dni przed szkoleniem na konto bankowe: Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego 73 1160 2202 0000 0000 3601 7724. Fundacja pobiera opłatę administracyjną w wysokości 20 proc. wartości kursu w przypadku rezygnacji na 5 dni przed szkoleniem. Wysłanie zgłoszenia jest jednoczesną akceptacją tych zasad i podstawą do wystawienia rachunku.

Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia. Więcej informacji: tel. 0 502 825 492. Warsztaty kończą się uzyskaniem certyfikatu.