Skuteczna promocja na Facebooku i w innych serwisach społecznościowych
Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie organizuje szkolenie „Skuteczna promocja na Facebooku i w innych serwisach społecznościowych”, prowadzone przez Annę Miotk (dyrektor komunikacji w Polskich Badaniach Internetu). Szkolenie adresowane jest do osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę na temat popularnych w Polsce serwisów społecznościowych oraz sposobów ich wykorzystania w komunikacji firmy lub instytucji. Szkolenie odbędzie się 14 października 2016 roku.
Cele zajęć:
- Poszerzenie wiedzy uczestników na temat mediów społecznościowych i zasad komunikacji w tym typie serwisów
- Nabycie praktycznych umiejętności związanych z komunikowaniem się za pomocą mediów społecznościowych i wyborem serwisów społecznościowych odpowiednich do potrzeb komunikacyjnych danej organizacji.
Program zajęć:
1. Zmiany na Facebooku
- Jakie są konsekwencje kolejnych zmian w algorytmie Edge Rank?
- Czy Facebook nadal jest dla wszystkich?
2. Jeśli nie Facebook, to co? Inne media społecznościowe popularne w Polsce, ich użytkownicy, zastosowania, przykłady działań.
- Google +
- Slideshare
3. Blogosfera
- Jak bardzo w Polsce popularne są blogi?
- Relacje z blogerami – jak je prowadzić, czego unikać
- Przykłady skutecznych akcji z wykorzystaniem blogosfery
4. Fora internetowe
- Popularność forów internetowych w Polsce
- Zastosowania – kiedy i jak wykorzystywać fora
- Przykłady działań komunikacyjnych prowadzonych za pośrednictwem forów.
5. Jakimi kryteriami kierować się wybierając serwis do prowadzenia działań komunikacyjnych, czyli grupa docelowa.
6. Kto jest moją grupą docelową? Kilka słów o tworzeniu person.
7. Jak zaplanować i zmierzyć działania w mediach społecznościowych.
Harmonogram zajęć:
- 10.00-11.30 – I blok zajęć
- 11.30-11.45 – przerwa kawowa
- 11.45–13.15 – II blok zajęć
- 13.15–14.00 – przerwa obiadowa
- 14.00-15.30 – III blok zajęć
Prowadzący zajęcia – Anna Miotk:
Odpowiada za badania i rozwój produktu oraz raporty i analizy medialne w firmie Newspoint, specjalizującej się w monitoringu internetu. Ma sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań komunikacyjnych oraz strategii social media; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek „Badania w public relations”, „Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.
Książki autorstwa Anny Miotk:
Linki do przykładowych wystąpień:
https://www.youtube.com/watch?v=ThFBljPyGmo
https://www.youtube.com/watch?v=JG0TPWmS8lk
https://www.youtube.com/watch?v=862xUIC8o24
https://www.youtube.com/watch?v=5AQxRs7BlOs
Zwolnienie z VAT: Wszystkich uczestników, których szkolenie jest finansowane ze środków publicznych lub ze środków europejskich – zgodnie z treścią art.43 ust.1 pkt.29 lit.c ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku VAT, proszeni są o dostarczenie stosownego oświadczenia (może być skan wysłany na adres e-mail).
Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania miejsc, tylko na formularzu zgłoszeniowym. Wpłaty należy dokonywać w terminie 7 dni przed szkoleniem na konto bankowe: Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego 73 1160 2202 0000 0000 3601 7724. Fundacja pobiera opłatę administracyjną w wysokości 20 proc. wartości kursu w przypadku rezygnacji na 5 dni przed szkoleniem. Wysłanie zgłoszenia jest jednoczesną akceptacją tych zasad i podstawą do wystawienia rachunku.
Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia. Więcej informacji: tel. 0 502 825 492. Warsztaty kończą się uzyskaniem certyfikatu.