Promocja w mediach społecznościowych dla początkujących (webinar)
Cele szkolenia
- Prezentacja wybranych mediów społecznościowych
- Zdobycie wiedzy na temat promocji w mediach społecznościowych
- Praktyczne przygotowanie uczestników do prowadzenia działań promocyjnych
Program szkolenia
- Co publikować w mediach społecznościowych?
- Komunikacja z odbiorcami na Facebooku, Instagramie i Twitterze
- Wykorzystanie multimediów w mediach społecznościowych
- Statystyki, interakcje i zasięgi
- Social media i ich rola w promocji
- Strategie promocyjne i mierzenie efektywności działań
- Reklama na Facebooku i Instagramie
- Optymalizacja działań w mediach społecznościowych
- Wizerunek w mediach społecznościowych
- Trendy w social media
Trener:
Bartosz Lachowicz – absolwent medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, stypendysta Communication University of China w Pekinie. Zajmuje się działaniami z zakresu promocji i PR. Wiedzę i doświadczenie w obszarze mediów społecznościowych zdobywał poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi, partiami politycznymi oraz instytucjami kultury. Na co dzień zajmuje się promocją wydarzeń kulturalnych.
Zwolnienie z VAT: Wszystkich uczestników, których szkolenie jest finansowane ze środków publicznych lub ze środków europejskich – zgodnie z treścią art.43 ust.1 pkt.29 lit.c ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku VAT, proszeni są o dostarczenie stosownego oświadczenia (może być skan wysłany na adres e-mail).
Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia. Więcej informacji: tel. 0 502 825 492. Warsztaty kończą się uzyskaniem certyfikatu.