Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Szkolenia, które podnoszą Twoje kwalifikacje

Korekta redakcyjna

Warsztaty adresowane są do słuchaczy, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności praktyczne w zakresie korekty językowej. Szkolenie skierowane jest do redaktorów wydawnictw, osób piszących komunikaty prasowe, newslettery, redagujących strony internetowe oraz wiadomości do Internetu, pracowników działów HR, promocji, rzeczników prasowych oraz wszystkie osoby prowadzące korespondencję biurową.

Radzenie sobie ze stresem i kontrola emocji w pracy z klientami

Nauka umiejętności wykształcenia mechanizmu samokontroli w sytuacjach stresujących i kryzysowych oraz rozwijanie umiejętności potrzebnych do zdrowego funkcjonowania w pracy zawodowej.

Prawo prasowe w praktyce

Szkolenie przybliżające w przystępny i praktyczny sposób podstawowe regulacje z zakresu prawa mediów, niezbędne zarówno w kontaktach z dziennikarzami, jak i przy redagowaniu prasy firmowej oraz strony internetowej. Uwzględnia najnowsze zmiany dotyczące autoryzacji wprowadzone ustawą z 27 października 2017 r.

Redagowanie pism urzędowych i firmowych

Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności związanych z przygotowywaniem i redagowaniem tekstów urzędowych i firmowych. Nabycie umiejętności profesjonalnego sporządzania oficjalnych tekstów oraz przypomnienie zasad poprawności językowej i obyczajowej obowiązujących w pismach urzędowych i firmowych.

Edukacyjne usługi sieciowe w przestrzeni Web 2.0

Warsztaty mają na celu prezentację wybranych możliwości zastosowania nowych interaktywnych technologii w ramach procesu kształcenia (nauczania i uczenia się) użytkowników. Pod uwagę wzięte zostaną zarówno narzędzia i usługi należące do sieci drugiej generacji (np. blogi, podcasty, serwisy wiki, wybrane serwisy społecznościowe i typu mashup), jak i mobilne oprogramowanie wykorzystywane za pośrednictwem smartfonów i tabletów.

Tworzenie i udostępnianie w sieci

Szkolenie ma na celu prezentację możliwości wykorzystania wybranych narzędzi Web 2.0 oraz aplikacji mobilnych w celach edukacyjnych i naukowych. Pod uwagę zostaną wzięte zwłaszcza usługi sieciowe oferujące proste, szybkie i darmowe tworzenie takich dokumentów jak multimedialne prezentacje, infografiki, screencasty i screenshoty, ankiety oraz mapy myśli.

Klienci