Przygotowanie uczestników do prowadzenia działań promocyjnych w social media, zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie, reklamy internetowej na portalach społecznościowych, efektywnego kreowania wizerunku w sieci.
Strategie sprzedaży online
Szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o autorskie arkusze, których uzupełnianie na bieżąco przez uczestników, pozwoli na wypracowanie swoich własnych pomysłów na sprzedaż online.
Redagowanie biuletynów firmowych
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów marketingu, komunikacji i PR oraz pozostałych działów przygotowujących biuletyny firmowe.
Prawo pracy – najnowsze zmiany
Nowe zasady zawierania terminowych umów o pracę – rodzaje, zasady, maksymalne okresy zatrudnienia, okresy wypowiedzeń.
Prawo prasowe w praktyce
Szkolenie obejmować będzie nie tylko zagadnienia uregulowane w ustawie prawo prasowe, ale także regulacje zawarte w ustawie o dostępie do informacji publicznej, prawie cywilnym i karnym oraz autorskim. Program dostosowany jest do potrzeb pracowników biur prasowych oraz struktur odpowiedzialnych za redakcję pism firmowych.
Redagowanie pism urzędowych i firmowych
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności związanych z przygotowywaniem i redagowaniem tekstów urzędowych i firmowych. Nabycie umiejętności profesjonalnego sporządzania oficjalnych tekstów oraz przypomnienie zasad poprawności językowej i obyczajowej obowiązujących w pismach urzędowych i firmowych.