Warsztaty mają na celu prezentację wybranych możliwości zastosowania nowych technologii informacyjno – komunikacyjnych, zwłaszcza w kontekście pracy z młodym użytkownikiem należącym do tzw. pokolenia Z (pokolenia internetowego) – osób urodzonych po 2000 r.
Redakcja wydawnicza
Celem szkolenia jest pogłębienie umiejętności praktycznych z zakresu redakcji książek. Szkolenie skierowane jest do redaktorów, pracowników działów wydawniczych, do osób pracujących z tekstem. Program szkolenia obejmuje: redaktorską krytyczną analizę tekstu, porządki edytorskie, redakcję a korektę.
Prawo prasowe w praktyce
Szkolenie przybliżające w przystępny i praktyczny sposób podstawowe regulacje z zakresu prawa mediów, niezbędne zarówno w kontaktach z dziennikarzami, jak i przy redagowaniu prasy firmowej oraz strony internetowej. Uwzględnia najnowsze zmiany dotyczące autoryzacji wprowadzone ustawą z 27 października 2017 r.
Social selling z wykorzystaniem content marketingu
Content marketing – czym jest i jak wpisuje się w strategię social media w firmie?
Webwriting i redagowanie stron internetowych
Podstawy webwritingu, czyli co jest najważniejsze w tekstach na stronie www.
Kampanie AdWords
Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google AdWords.