Doktor nauk prawnych; pracownik Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Prawa i Administracji, od października 2016 r. Wydział Zarządzania UW.
dr hab. Dariusz Tworzydło
Doradca, trener i konsultant. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje ekspertyzy i badania marketingowe. Opracowuje strategie public relations i marketingu. Przygotował kilkadziesiąt projektów takich jak: studia wykonalności, biznes plany, analizy rynku i konkurencji dla firm oraz banków.
Mirosława Łątkowska
Asystent w Katedrze Edytorstwa na Wydziale Humanistycznym UKSW – nauczyciel akademicki na specjalizacji edytorskiej filologii polskiej z zakresu edytorstwa współczesnego i redagowania tekstów. Wieloletni redaktor – współpracowniczka wielu wydawnictw.
Katarzyna Szpor
Pracę w branży internetowej zaczynała w 2007 r. od prowadzenia serwisów turystycznych w Gazeta.pl. Od 2010 r. szefowała zespołowi social media, a od 2011 r. również zespołowi społeczności Gazeta.pl. Od 2012 r. współtworzyła serwis natemat.pl, w którym odpowiadała m.in. za butik reklamy natywnej. Współpracuje z m.in.: Agorą, Edipresse, Burdą, Wirtualną Polską, instytucjami (MSZ) oraz markami.
prof. Małgorzata Marcjanik
Językoznawca, badaczka pragmatyki językowej, etykiety językowej i retoryki mediów; pracownik Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, Zakładu Retoryki Dziennikarskiej. Autorka książek o językowej grzeczności.
dr Anna Miotk
Ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji. Certyfikat trenera uzyskała w Szkole Trenerów House of Skills.