Polski? Ogarniam Spotkania z fotografia Redakcja PDF Jestemy na Youtube Jestemy na Facebooku

Content marketing i social media

Cele szkolenia:

Program szkolenia:

  1. Content marketing – czym jest i jak wpisuje się w strategię social media w firmie.
    • Mity dotyczące content marketingu
    • Paid, owned, earned media – czy model POEM ma znaczenie
    • Cele działań i wskaźniki pomiaru w content marketingu.
    • Narzędzia content marketingu i kanały dystrybucji treści
  2. Znaczenie social media w promocji:
    • Social media i ich rola w promocji
    • Case studies
  3. Komunikacja z publicznością w social media:
    • Bezpośrednie zaangażowanie odbiorcy
    • Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
  4. Najbardziej istotne portale społecznościowe:
    • Twitter – jak prowadzić działania marketingowe na Twitterze?
    • Facebook:
      • Kreatywne prowadzenie fan page
      • Pomysłowa reklama na facebook
      • Kiedy i dla kogo organizować konkursy
      • Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku marki
    • Pinterest oraz Instagram i jego znaczenie dla budowania wizerunku:
      • wykorzystanie Instagrama w promocji
    • czym są hashtagi i jak z nich korzystać
    • wykorzystanie lokalizacji
    • insta stories
    • posty sponsorowane
    • planowanie i tworzenie treści
    • współpraca z promotorkami
    • Real time marketing w mediach społecznościowych
  5. Blogi:
    • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
    • Czy i kiedy pisać bloga
  6. Skuteczna strategia marketingowe w social media
    • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
    • Planowanie internetowej strategii reklamowej
    • Mierzenie efektywności działań w social media
  7. Jak budować kalendarz treści.

Przygotowanie uczestników do prowadzenia działań promocyjnych w social media, zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie, reklamy internetowej na portalach społecznościowych, efektywnego kreowania wizerunku w sieci.

Prowadząca:

Ewa Gadomska – marketerka, pr-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją  marketingową oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi także szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Jej szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z:  Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o.

Regulamin

Formularz zgłoszeniowy - Redakcja wydawnicza
  1. (wymagany poprawny adres email)
  2. (wymagane)
  3. (wymagane)